Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف گفت: با وجود اینکه همه مردم و مسئولان کشور برای تشییع و خاکسپاری شهید کجباف در امام زاده عبدالله شوشتر موافق بودند ولی دبیر یونسکو در ایران با این کار مخالفت کرد و اجازه این کار را نداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شاه بانو احمدی همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف ‌در نشست هم اندیشی بانوان رسانه‌ای استان خوزستان با اشاره به اینکه شهید مصطفی صدر حدود 8 مرتبه در سوریه مجروح شد، اظهار داشت: چگونه می توان فردی کهپس از بارها مجروحیت بار دیگر به سوریه می رود و در این راه شهید می شود را برای مخاطب تفهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدا، زندگان خاموش هستند افزود: شنیدن و انتقال پیام شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است ولی مسئولیت اصحاب رسانه در این میان دو چندان است چرا که هنر و حرفه آنها درک و موشکافی این مسائل و سپس نشر آن است.

همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف بیان کرد: شهدای هر سرزمین افتخار ملتشان هستند و سبب عزت، شرافت و سربلندی ملت محسوب می شوند.

وی گفت: با ریخته شدن خون شهید روح جدیدی در جامعه به وجود می آید و از یاس و ناامیدی جامعه جلوگیری می شود؛ این تحول در جامعه مردم را بیدار می کند.

احمدیبابیان اینکه دشمنان درصدد هستند که یاد شهدا را در جامعه کمرنگ کنند، عنوان کرد: آنها می‌خواهند که مسئله ایثار و جهاد به تاریخ سپرده شود.

وی ادامه داد: اگر چه که جهان به صورت دهکده ای درآمده و همگان به اخبار دسترسی دارند ولی گاهی می‌بینیم که خبرها تحریف شده و حتی ممکن است خبرنگار را به دلیل ارائه خبر صحیح ترور کنند.

همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف تصریح کرد: خبرنگاران دقت کنند که حقایق را به خوبی تشخیص دهند و به آنچه که سبب بیداری و هدایت مردم می شود بپردازند.

احمدی با اشاره به موضوع تشییع شهید هادی کجباف عنوان کرد: با وجود اینکه همه مردم و مسئولان کشور برای تشییع و خاکسپاری شهید کجباف در امام زاده عبدالله شوشتر موافق بودند ولی دبیر یونسکو در ایران با این کار مخالفت کرد و اجازه این کار را نداد.

وی افزود: ما با پذیرفتن سند2030 استقلال کشورمان را از دست خواهیم داد چرا که همانند ماجرای به خاک سپاری شهید کجباف ناچار به پذیرفتن چنین مسائلی از سوی یونسکو هستیم.

همسر شهید کجباف بابیان اینکه با امضای چنین اسنادی می‌پذیریم که پس از آن بر کار ما نظارت کنند، تصریح کرد: حیف است که پس از 8 سال جنگ و دفاع مقدس و نیز سال ها تلاش، سختی و رنج برای کسب استقلال چنین ارزان استقلالمان را از دست بدهیم.

وی در پاسخ به سئوالی که برخی می‌گویند شهید برای پول به جنگ رفت، گفت: چه کسی حاضر است در ازای گرفتن مقدار زیادی پول حتی یک بند از انگشتش را قطع کنند؟! هیچ کس حاضر نیست که در ازای مزد، عزیزش را از دست بدهد.

احمدی عنوان کرد: ما که حتی به پول احتیاج نداشته‌ایم پس چرا به خاطر پول بخواهیم عزیزمان را در این راه بفرستیم؛ شهید برای جنگ با اسرئیل به سوریه رفت.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت:با تلاش کارکنان حوزه معاونت بهره‌برداری و کرمی مدیر آبفای شهر گوریه، پس از یکسال مخازن روستا‌های مختلف این بخش در حال لایروبی است.

وی افزود: در همین رابطه اواخر فروردین ماه امسال تاسیسات روستای شعیب نبی که آبرسانی به ۷ روستای شعیب نبی، رمانه، خماس، یذاب، شیخ حسین و فارسیه ۲ با جمعیتی بالغ بر ۳۰۲۶ نفر را بر عهده دارد، لایروبی شد.

احمدی ادامه داد: همچنین در روز اول اردیبهشت ماه نیز تاسیسات روستای ام ثوره با جمعیتی حدود ۶۷۷ نفر توسط همکارانمان لایروبی و پاکسازی شد.

سرپرست آب و فاضلاب شوشتر اضافه کرد: حوضچه‌های مربوط به تاسیسات روستای سری که روستا‌های سری یک و ۲، خضر یک و ۲ و فارسیه ۲ را زیر پوشش قرار می‌دهد، در روز دوم اردیبهشت ماه امسال لایروبی و پاکسازی شد تا جمعیتی بیش از یکهزار و ۹۱۶ نفر آب آشامیدنی با کیفیت‌تری استفاده کنند.

وی در خصوص مشخصات مخازن لایروبی شده می‌گوید: حوضچه تاسیسات شعیب نبی، بتنی با ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب، ام ثوره بتنی با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و  سری نیز بتنی با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب است که پس از لایروبی، عملیات کلر زنی در شبکه توسط واحد کیفی مطابق با استاندارد‌های لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت