Web Analytics Made Easy - Statcounter

بردسکن- امام جمعه بردسکن تحقق و عینیت بخشی به منویات مقام معظم رهبری را از شاخص های اصلی نیروهای ارزشی و انقلابی برشمرد.

به گزارش قدس آنلاین شب گذشته ،حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن درجمع سرشاخه های اصلی مجمع یاران انقلاب اسلامی این شهرستان با بیان اینکه نیروهای ارزشی باید در همه عرصه ها تحقق بخش واژه های انقلاب و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری باشند گفت: برای هر کار مهمی نیاز به برنامه ریزی و سازمان دهی دارد که با تشکیل مجمع یاران انقلاب چتر گسترده ای در سطح کشور برای نیروهای ارزشی و انقلابی باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بردسکن واژه نیروی های انقلاب را واژه ای مقدس و نورانی دانست و گفت: تشکیل مجامع یاران انقلاب در سطح کشور باعث دلگرمی مقام معظم رهبری شده است.

وی به برخی از شاخصه های نیروهای ارزشی و انقلابی پرداخت و گفت: یکی از این مولفه ها تحقق بخشیدن به اصول انقلاب است که باید نیروهای ارزشی دراین مسیر استوار و قوی عمل کنند که اصول انقلاب روی زمین نماند.

حجت الاسلام امینی یکی از اصول مهم انقلاب را بحث ولایت مطلقه فقیه بیان کرد و گفت: عده ایی به دنبال تضعیف این جایگاه هستند که باید این مهم جدی گرفته شود و به عنوان یکی از مطالبات نیروهای انقلابی باشد.

وی استکبار ستیزی را یکی دیگر از شاخصه های نیروهای انقلابی و ارزشی برشمرد و گفت: یک نیروی ارزشی در مقابل استکبار جهانی اهل سکوت و سازش و منفعل نیست و تا آخرین قطره خون خود در برابر استکبار جهانی ستیز دارد.

وی حمایت از محرومان را از دیگر مولفه های نیروهای ارزشی و انقلابی عنوان کرد و گفت: نیروهای ارزشی در حمایت و خدمت کردن به محرومان باید الگو و پیشرو باشند.

وی همچنین عنوان کرد: مسئولان باید تمام سعی و تلاش خود را در خدمت کردن به این قشر از جامعه بکارببندند و قوانینی که در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود به نفع محرومین باشد.

وی بر حفظ نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: نیروهای ارزشی نباید به هیچ عنوان به افرادی که قصد دارند نظام را تغییر دهند اجازه دهند این مهم را انجام دهند بلکه باید در مقابل آنها ایستادگی و نگذارند حتی حرف آن را بزنند.

امام جمعه بردسکن پایبندی به رفتار و گفتار امام (ره) را از دیگر شاخصه های نیروهای ارزشی عنوان کرد و گفت: نیروهای ارزشی باید شخصیت واقعی حضرت امام خمینی (ره) را در جامعه گسترش دهند و در برابر تحریف از شخصیت امام راحل عکس العمل از خود نشان دهند.

وی پاک دستی و ساده زیستی و اجتناب از اشرافی گری را از دیگر مولفه های نیروهای ارزشی و انقلابی برشمرد و گفت: نیروهای ارزشی باید مرزبندی شفاف با دشمنان نظام داشته باشند و در موضع گیری های خود با شهامت و قدرت حرف و سخن خود را مطرح کنند.

وی اظهارداشت: متاسفانه برخی از مسئولان نان را به نرخ روز می خورند و برای اینکه پست و مقام خود را از دست ندهند خودشان را به جریان پیروز در انتخابات می چسبانند.

حجت الاسلام امینی اظهارداشت: یک نیروی ارزشی و انقلابی باید مواضع خود را روشن و شفاف بیان کند و از هیچ جریان و حزبی ابایی نداشته باشد.

وی افزود: بیان کردن واژه اصولگرا برای نیروهای ارزشی و انقلابی یک افتخار است و نباید دراین رابطه سستی از خود نشان دهند.

وی گفت: رهبر انقلابی گری ما مقام معظم رهبری است و نباید تحت هیچ شرایطی نیروهای ارزشی و انقلابی از مسیر اصلی خود دست بردارند و عقب نشینی کنند.

وی عنوان کرد: همانطور که بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند باید امروز تلاش کنیم که همین درصد را به عنوان نیروهای انقلابی وارد صحنه کنیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد