Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست‌گیری زیر ۲۳ سال باشگاه فجر که از روز گذشته زیر نظر علی کلانتری و دستیارنش آغاز شده است عصر امروز پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بعد از کش و قوس‌های فراوان انتظار هوادران شیرازی برای تعیین سرمربی تیم قدیمی فجر شهید سپاسی با انتخاب علی اصغر کلانتری به پایان رسید. علاوه بر انتخاب سرمربی، مهدی جعفری و اسماعیل زارع به عنوان کمک مربی، علی چراغی به عنوان مربی گلر‌ها انتخاب شده‌اند و مربی بدنساز و تمرین‌دهنده فجر‌های نیز در روزهای آینده مشخص می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ پانزدهم (دو فصل قبل) تیم فجر با سرمربی‌گری کلانتری تا آستانه صعود به لیگ برتر رفت و تنها با یک تساوی مقابل تیم نفت آبادان مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت می‌کرد اما متاسفانه این رویا محقق نشد. در تحلیل عدم موفقیت فجر برای راهیابی به لیگ برتر در کنار مشکلات مالی که به طور قطع نقش پررنگی در ناامیدی بازیکنان داشت باید نیم‌نگاهی به عدم بدنسازی اصولی بازیکنان فجر در آن فصل انداخت.

مصدومیت طولانی بازیکنان کلیدی فجر در نیم فصل دوم ضربه زیادی به این تیم وارد کرد و سبب چندین شکست پیاپی این تیم و عقب ماندن از کورس قهرمانی شد. بنابراین تیم فجر باید در فصل جدید این ضعف خود را جبران کند تا متحمل ضررهای غیرقابل جبران نشود.

کلانتری و دستیارانش روز گذشته تست زیر 23 سال این باشگاه را آغاز کرده‌اند و این تست‌گیری ساعت 18 امروز به پایان می‌رسد. براساس گفته‌های امیرحسین جوانی، روابط عمومی باشگاه فجر، تمرینات این تیم نیز بعد از عید سعید فطر آغاز می‌شود.

وی افزوده است: هفت بازیکن که خدمت سربازی آنها تمام شده است از تیم فجر جدا شدند و چندین بازیکن جدید هم به تیم اضافه خواهند شد .

تیم فجر 5 سال است که از لیگ برتر دور افتاده است و حتی در فصل قبل در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم قرار گرفت. باید نشست و دید که آیا کلانتری با تصمیمات و تدابیری که می‌اندیشد موفق می‌شود که دومین صعود تیم فجر شهید سپاسی به لیگ برتر را بار دیگر به نام خود کند؟

لیگ دسته اول فوتبال کشور از دهه دوم تیرماه آغاز می‌شود و تیم‌های فجر شهید سپاسی و برق جدید شیراز دو نماینده این شهر در لیگ هفدهم هستند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، ظهر یکشنبه در آئین افتتاح شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی و اعطای احکام صلح یاران مستقر در کلانتری‌ها گفت: امروز برای ۲۱۹ نفر از کارکنان کلانتری‌های سراسر استان کرمان ابلاغ صلح یاری صادر شد.

وی با اشاره به اینکه همگان قدردان زحمات شبانه روزی پلیس هستند، افزود: فراجا با توجه به تعدد مسئولیت‌ها و وظایف خود، همچنان در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ پرونده به هیأت‌های صلح در استان ارجاع شده است که بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به این هیأت‌ها منتهی به صلح و سازش شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در جریان مشکلات و مسائل جامعه می‌باشد، به هیأت‌های صلح و صلح یاران بیش از پیش نیاز می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که نیاز به تعامل و همکاری بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش می‌باشد، افزود: بایستی کارکنان نیروهای انتظامی و دادگستری در جهت ترویج فرهنگ صلح وسازش در خانواده و جامعه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: راه اندازی هیأت‌های حل اختلاف منجر به افزایش صلح و کاهش اختلافات در جامعه می‌گردد.

سردار ناصر فرشید، با بیان اینکه چندین سال است که در کلانتری‌های استان مشاور یا مددکار اجتماعی فعالیت دارند و پرونده‌های زیادی را به صلح و سازش رسانده‌اند افزود: امیدواریم همگی بتوانیم در راستای ارتقا آرامش و امنیت جامعه قدم برداریم.

کد خبر 6097301

دیگر خبرها

  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه