Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازیاسوج؛بر اساس این اطلاعیه مسیر این راهپیمایی در یاسوج از میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان مسجد صاحب‌الزمان (عج)، مصلای امام خمینی (ره) از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.

این راهپیمایی در دوگنبدان از مسجد شهیدان، چهار راه شهید فراشبندی، خیابان 9 دی، مصلای حضرت امام خمینی (ره)، ساعت 11 صبح، در دهدشت از فرمانداری به‌طرف مصلای نماز جمعه ساعت 30:11 و باشت از چهار راه کتاب به سمت مسجدالنبی (ص) ساعت 11 صبح شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر چرام از مصلای قدیم، بلوار شهید بهشتی، بلوار شهید مطهری، مصلای حضرت ابوطالب (ع)، ساعت 30:11، لیکک از سپاه پاسداران به‌طرف مصلای نماز جمعه، ساعت 11 و لنده از سپاه پاسداران به طرف مصلای نمازجمعه ساعت 12 برگزار خواهد شد.

در شهر سی سخت از فلکه الله به سمت مصلای نمازجمعه ساعت 11 صبح، پاتاوه از بخشداری به طرف مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ساعت 12، مارگون از گلزار شهید افتاده به طرف مصلای حضرت امام رضا (ع) ساعت 12 و کبگیان میدان حضرت امام حسین (ع)، میدان بسیج، مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ساعت 12 خواهد بود.

مسیر این راهپیمایی در شهر لوداب از بخشداری به طرف مسجد حضرت امیر المومنین (ع) گراب ساعت 12، بوستان از بخشداری تا مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) ساعت 10، سرفاریاب از مصلی نماز جمعه تا فلکه ورودی شهر، بعد از نماز جمعه ساعت 11، سرآسیاب از بخشداری، گلزار شهدا، مسجد حضرت امام خمینی (ره) ساعت 11 و شهر سوق میدان حضرت امام خمینی (ره)، خیابان 17 شهریور، خیابان شهدا به طرف مصلی نمازجمعه ساعت 30:11 اعلام شده است.

در دیشموک از میدان شهدا به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، ساعت 30:11، قلعه رئیسی میدان امام حسین (ع) خیابان امام خمینی (ره) خیابان معلم، مصلای نمازجمعه ساعت 30:11، ممبی از بخشداری به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ساعت 11 و سپیدار از حوزه مقاومت حضرت امام رضا (ع) به طرف گلزار شهدا ساعت 11 خواهد بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند