Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلام علیکم
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما گرامیان در ماه رحمت و ضیافت الهی
انقلاب اسلامی ایران از رهگذر تبیین اندیشه و آرمان عدالتخواهانه مبنی بر اسلام ناب محمدی(ص) خود در صدد برآمد با روش های نرم و غیر مستقیم به یکی از آرمان های مطلوب خود یعنی بیداری اسلامی دست یابد، استفاده از قدرت نرم به منظور نشان دادن مشروعیت سیاستهای انقلاب اسلامی را می توان چهره ای جدید از قدرت قلمداد کرد که در برگیرنده مولفه های فرهنگی ایدئولوژیک، سیاسی و فکری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب اسلامی با تبین اینکه(اسلام راه حل و جهاد وسیله اصلی است) به مبارزات مردم فلسطین و انتفاضه آنان جنبه فراملی فراقومی و فرا مذهبی بخشید و مبارزه با رژیم صهیونیستی را جهانی کرد. بازیابی هویت اسلامی و بازگشت به اسلام، افشای مکرر نقشه اسرائیل بزرگ مبنی بر" اسرائیل مرزهای تو از نیل تا فرات است." و تاکید بر خطر توسعه طلبی اسرائیل، تفکیک یهود از صهیونیسم، اتحاد امت اسلام و بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت ها و قابلیت های جهان اسلام که اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نمونه ای از رویکرد آگاهانه و هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی است.آری به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، روز قدس این حرکتی که امام بزرگوار ما، آن را آغاز کرد و بحمدالله روز به روز بهتر و سال به سال گرمتر این حرکت ادامه دارد، یک حرکت عمیق و پرمعنایی است، این فقط یک راهپیمایی نیست، خونی است که در این روز در رگ های امت اسلامی می دمد، علی رغم کسانی که می خواهند مسئله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود، این مسئله را روز به روز زنده تر می کند و همین جور خواهد بود.وظایف سنگینی بر دوش مسئولان اسلامی است که امیدورایم خداوند همه را هدایت کند به آنچه وظیفه آنهاست و کمک کند که بتوانند این وظایف را انجام بدهند.آری روز قدس پشتوانه امنیت کشور هم هست، این را همه آحاد مردم عزیز ما بدانند، هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می آید به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند، روز قدس روز بزرگی است، روز مهمی است، ان شاء الله امسال هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی دیگر این روز با عظمت تر از همیشه برگزار خواهد شد و آرزوی تمام مبارزان و مجاهدان و آزادی خواهان جهان مبنی بر آزادی قدس شریف و بازگشت به آغوش جهان اسلام و نابودی اسرائیل و محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به زودی فرا خواهد رسید.
روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

کد خبر 6096732

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم