Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس دبير خانه ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي بهزيستي کشور از آغاز اقدامات به منظور مناسب سازي هتل‌ها و اماکن گردشگري در سراسر کشور خبرداد.

ابراهيم کاظمي مومن سرايي در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان گفت: چهارمين نشست سراسري مناسب سازي کشور برگزار شد و در اين نشست موضوعات مرتبط با حوزه مناسب سازي مورد بررسي اعضا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وي افزود: هر يک از دستگاه‌هاي اجرايي موظف به انجام مسئوليت هايي هستند که براي آن‌ها تعريف شده و در اين رابطه عملکرد آن‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


رئيس دبير خانه ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي بهزيستي کشور با اشاره به آخرين وضعيت پروژه هزار و 200 دستگاه اداري در 31 استان گفت: پيش از اين هزار و 200 دستگاه اداري و اجرايي کشور موظفه به انجام مناسب سازي در ساختمان‌هاي خود شده بودند و در
جلسه اخير ستاد مناسب سازي وضعيت دستگاه‌هاي اداري در استان‌هاي مختلف مورد بررسي قرار گرفت.


کاظمي مومن سرايي ادامه داد: بر اساس بررسي‌هاي صورت گرفته، سازمان بهزيستي با 68 درصد بهترين شرايط را در بخش مناسب سازي و سازمان نظام پزشکي با 23 درصد ضعيف‌ترين دستگاه در حوزه مناسب سازي بوده است.


وي در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور مناسب سازي هتل‌ها و اماکن گردشگري خاطرنشان کرد: نماينده سازمان ميراث فرهنگي، گزارشي را از آخرين وضعيت هتل‌ها و مراکز گردشگري جهت ارائه خدمات به معلولان ارائه کرده و قرار است اين ضعف در اماکن گردشگري از ميان رود.


رئيس دبير خانه ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي بهزيستي کشور از تشکيل يک کميته تخصصي در هر استان در بخش مناسب سازي خبرداد و تصريح کرد: در حال حاضر 3 کميته تخصصي در ستاد مناسب سازي تشکيل شده و کميته حقوقي و نظارت، آموزش و اطلاع رساني و کميته تخصصي تحقيقاتي از جمله اين کميته‌ها به شمار مي‌آيند.


کاظمي مومن سرايي با ارائه آماري از وضعيت مناسب سازي در استان‌هاي کشور اظهارکرد: طبق آخرين گزارش ارائه شده در ستاد مناسب سازي کشور، استان يزد با 59 درصد در بخش دستگاه‌هاي اجرايي بهترين شرايط را دارد و تهران نيز با 24 درصد در اين بخش، به هيچ وجه از شرايط مطلوبي برخوردار نيست.


وي افزود: طبق گزارش ارائه شده دستگاه‌هاي اجرايي موظف هستند در يک بازه زماني مشخص وضعيت مناسب سازي ادارات خود را بهبود ببخشند و در نهايت گزارش آن را در اختيار ستاد مناسب سازي قرار دهند.


رئيس دبير خانه ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي بهزيستي کشور
از مناسب سازي معابر و مبلمان شهري در کلانشهر‌ها خبرداد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستيم تعاملي را با شهرداري‌هاي کلانشهر‌ها داشته باشيم تا وضعيت مناسب سازي در کلانشهر‌ها را بهبود بخشيم.


وي در خصوص توافق ستاد مناسب سازي با وزارت صنعت، معدن و تجارت اذعان کرد: به زودي و بر اساس توافقات صورت گرفته، تحول خوبي در حوزه حمل و نقل و جا به جايي معلولان شاهد خواهيم بود و خودروهاي مناسب سازي شده ويژه معلولان در اختيار آن‌ها قرار خواهد گرفت.


انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود، پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌های ۵ و ۶ مگاهرتز را ندارند.  به عبارتی، تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌کنند، نهایت ۵۰۰ هزار تن است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرارداد‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود، برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت، چون رضایت مردم در اولویت ماست.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیاز‌های کشور در سال ۱۴۰۳ تامین شود.

گفتنی است، مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است.  

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو