Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تبریک حمله موفقیت‌آمیز نیروهای رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر داعش در دیرالزور سوریه، اظهار کرد: این اقدام نظامی سپاه یک جواب قاطع و انقلابی به حرکت تروریستی در تهران بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اقدام تروریستی تهران، هشدار داده بود که در مقابل این حرکت دشمنان خاموش نمی‌نشینیم و انتقام می‌گیریم، تصریح کرد: سپاه در یک حمله غافلگیرانه انتقام سختی از تروریست‌ها گرفت تا بدانند نتیجه اقدامات علیه امنیت این کشور چه نتیجه‌ای را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: این اقدام سپاه امری بسیار شایسته و به موقع بود و در این راستا همواره باید با اتحاد و همدلی قدردان خدمات نیروهای مسلح سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی باشیم که امنیت و حراست کشور را خالصانه بر عهده گرفتند.

خرسند با عنوان اینکه سپاه با عملیات موشکی شب گذشته به مواضع داعش چند هدف را نشانه گرفت، تصریح کرد: این اقدام زمانی صورت گرفت که زمان کوتاهی از مصوبه آمریکا علیه کشور ایران می‌گذرد و لازم بود سیلی به گوش دشمن نواخته شود.

وی با تاکید بر اینکه حرکت موشکی سپاه علیه مواضع داعش در منطقه، سیلی محکمی از نظام اسلامی ایران به حامیان داعش در خاورمیانه بود، گفت: داعش از نظر جمهوری اسلامی ایران، به اندازه‌ای نیست که بخواهد با آنها در منطقه درگیر شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان اینکه برخی اقدامات می‌تواند موجب وحدت ملی در کشور شود، بیان کرد: پس از اقدام تروریستی دشمن، مردم انتظار داشتند حرکتی صورت بگیرد و پاسخی داده شود که با تدبیر نیروهای امنیتی کشور مبنی بر حمله موشکی سپاه به مواضع داعش، توانست انتظارات مردم را در این راستا محقق کند.

خرسند برخی ناملایمت‌ها را نسبت به سپاه و توان موشکی کشورمان در ایام انتخابات را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام نشان داد که امنیت کشور مدیون نیروهای مسلح به ویژه سپاه است و باید به جای تخریب نسبت به تقویت آن اقدام کرد.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اضافه کرد: باید نیروهای مسلح کشور تقویت شوند و تلاش برای افزایش قوت و قدرت آنها صورت بگیرد تا در زمان‌های حساس که به آنها نیاز داریم وارد عمل شوند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: زمانی که دشمن خنجر به دست گرفته است لبخند و مذاکرات دیپلماسی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و باید جواب قاطع و دندان‌شکنی به آنها داده شود که حمله موشکی تنها بخشی از توانمندی ایران در مقابل دشمنان است.

خرسند با تاکید بر اینکه آمریکا ذات اصلاح‌ناپذیری دارد، گفت: نباید فراموش کنیم آمریکا دشمن اسلام و مسلمانان است و نباید از مواضع خود یک قدم کوتاه بیاییم.

وی با تاکید بر اینکه ایران بخشی از توانمندی نظامی خود را در حمله موشکی به مواضع داعش در جهان نشان داد، خاطرنشان کرد: به این صورت آمریکا نیز متوجه می‌شود ایران آمادگی حمله غافلگیرانه را دارد و موشک‌ها به سمت دشمنان نشانه رفته و فقط لازم است آتش آن روشن شود.
انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه انصار استان همدان، گفت: مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: اگر اخبار اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط نهادها انجام می‌شود، به هنگام نباشد جبهه دشمن دست به‌کار شده و زحمات افراد بی‌فایده می‌شود.

وی با تشریح جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در فضای کنونی جهان درباره عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: شاید روزمرگی‌ها سبب شده توجه مردم به این عملیات بزرگ کم شود، اما بزرگی این عملیات به این است که حماس به عنوان یک گروه کوچک هفت ماه است که در حال مقاومت در برابر یکی از قدرت‌های نظامی منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، درباره عملیات وعده صادق، افزود: از تمام اقصی نقاط کشور موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک شده و پادگان و پایگاه‌هایی که از آنجا اقدام به ترور فرماندهان ما کرده بودند مورد هدف قرار گرفتند.

وی با بیان تاریخچه شکل‌گیری هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: رهبر گروه فرقان فردی تحصیل‌کرده بوده و حتی تفسیر قرآن دارد، اما بیماری فکری و اعتقادی او سبب شد افراد بسیاری همچون شهید مطهری به شهادت برسند.

همدانی با بیان نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون آثار برجسته و مهم شهید مطهری و همچنین لزوم مطالعه آنها گفت: 124 جلد کتاب از شهید مطهری در عرصه‌ها و موضوعات مختلف به جا مانده که به دلیل قلم روان و جذابی که دارند خواندن آنها، برای هر قشری مناسب است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور، معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان نیز با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مبنای تئوری و فکری آن مستحکم است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی 30 عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی نیروهای کادر سپاه و بسیج، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 15 مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از مربیان جهادی، راه‌اندازی کانال‌های پاسخگویی به شبهات رایج در بین دانش‌آموزان، برگزاری لیگ‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟