Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

حمیدرضا کشاورز، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزادکازرون در گفتگو با خبرگزاری دانشجو،گفت:69 سال پیش عده ای نژاد پرست با خیال خام قدم به خاک فلسطین گذاشتند و با وحشیگری و حمایت دول غربی رژیمی نحس راپایه گذاری کردند و مرز های خود را از نیل تا فرات عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها می خواستند خاورمیانه را به زیر یوغ خود برند و برنامه هایشان یکی پس از دیگری به هدف نزدیک می شد تا آنکه زلزله ای سیاسی در ایران رخ داد و انقلاب اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر به پیروزیرسید زلزله ای که از همان ابتدا پایه های این رژیم نحس زا به لرزه در آورد و آنها را در مرز های فلسطین عزیز محصور کرد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: همان طور که حضرت امام فرمودند((رؤیای اسرائیل بزرگ آنها را به هر جنایتی می کشاند)) این گفته حضرت امام بارها در قتل عام زنان و کودکان بی گناه و تجاوز های وحشیانه مزدوران صهیونیست به ما ثابت شده است.

کشاورز با بیان اینکه هنوز صدای ناله های مادران و فریاد کمک خواهی کودکان از خرابه های صبرا و شتیلا به گوش می رسد، یادآور شد: هنوز صدای سوزش زخم های بمب های فسفری صهیونیست ها در غزه به گوش می رسد هنوز صدای خورد شد استخوان های کودکان زیر آوار های قانا به گوش می رسد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشحویی کازرون تصریح کرد: حضرت امام بهتر از هرکسی آنها را شناخت آری رؤیای اسرائیل بزرگ آنها را به هرجنایتی می کشاند؛ سخن دیگر حضرت امام در مورد این رژیم آن بود که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود این سخن حضرت امام را مقام معظم رهبری دوسال پیش به گونه ای دیگر مطرح فرمودند و بیان داشتند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید واین سخنان و حضرت امام و رهبری مانند دیگر سخنانشان محقق خواهد شد.

وی گفت: امروز پس از گذشت سال ها از تأسیس این رژیم پلید چهره نژاد پرست، تروریست،متجاوز و وحشی این رژیم برهمگان حتی حامیان آنها مشخص شده است و اسرائیل محکوم به زوال است.

کشاورز تاکید کرد: تکمیل پازل هلال قدرت ایران در منطقه فقط یک جزء کم دارد و آن آزادی بیت المقدس به دست سردار حاج قاسم سلیمانی است و من شک ندارم این مهم به فضل خدا در آینده‌ای نزدیک روی خواهد داد.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون ابراز داشت: ما در روز قدس که به ابتکار حضرت امام بنیان نهاده صد بار دیگر به خیابان ها خواهیم آمد و آرمان هایمان را برسر صهیونیست فریاد خواهیم کشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است

به گزارش همشهری‌آنلاین، «سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر در عراق، بعدازظهر امروز (شنبه)، با انتشار بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به رویدادهای جاری و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا واکنش نشان داد.

صدها نفر از دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم اسرائیل، روز چهارشنبه، در محوطه این دانشگاه تحصن کردند.
این تجمع اعتراضی که به سرعت به دیگر دانشگاه‌های مطرح آمریکا مانند هاروارد، ییل و پرینستون رسید و دانشجویان با برپا کردن چادر حمایت‌های نظامی آمریکا از اسرائیل را محکوم کردند، توسط پلیس آمریکا سرکوب شد.

صدر در واکنش به این رویداد گفت: «ما خواستار پایان دادن به سرکوب صداهایی هستیم که خواهان صلح، آزادی و توقف جنایت‌ها و تروریسم کثیف و وقیحانه صهیونیستی هستند.»

او اضافه کرد: «دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا اعم از زن و مرد زیر بار دموکراسی دروغین دولت آمریکا و تحت فشار خشونت ناشی از آزادی جعلی و دروغین این دولت کهنه قرار دارند.»

رهبر جریان صدر همچنین گفت که هر کسی به دنبال خاموش کردن صدای پرخروش این اعتراض است، «حیوان و هیولایی درنده» است که هیچ رحمی در قاموس او وجود ندارد.

کد خبر 847546 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین مقتدی صدر

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین