Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:47:19 GMT

طرح تابستانه پلیس راهور از امروز در ایلام آغازشد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۵۱۷۶

طرح تابستانه پلیس راهور از امروز در ایلام آغازشد

سرهنگ محسن ناصری در گفت و گویی خبری اظهار داشت:طرح ترافیکی تابستان 96 به منظور مدیریت هوشمند و ساماندهی نظام مند ترافیکی از امروز اول تیر ماه در استان ایلام همانند سایر استانهای کشور در معابر درون شهری وبرون شهری اجرا و تا اول مهرماه ادامه دارد.
وی گفت: کنترل حمل و نقل عمومی ، تاکسی ها و اتوبوس ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ، هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان و بررسی تصادفات احتمالی و برخورد با تخلفات حادثه ساز از اهداف این طرح است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به این که بهترین و موثرترین عامل اجرای طرح های ترافیکی ، توسعه فرهنگ ترافیک و مشارکت آگاهانه شهروندان قانون مدار است تصریح کرد: آنچه در اجرای این طرح باید مد نظر قرار گیرد افزایش حمل و نقل عمومی و ناوگان حمل بار و مسافر و توجه به مشکلات مردم در محدوده اجرای طرح است.
وی مزایای اجرای این طرح را صرفه جویی در وقت و کاهش ترافیک در محدوده شهری دانست و گفت: کمیته ویژه ای در این رابطه تشکیل شده است تا با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و فراهم آوردن زیر ساخت ها ، امکان اجرای طرح را برای پلیس راهنمایی و رانندگی فراهم کنند.
سرهنگ ناصری در بخش دیگری از سخنان خود ، فرهنگ سازی در حوزه ترافیک و جلب مشارکت های همگانی با توجه به اهمیت سهم مردم در تامین امنیت ترافیکی را در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی و آسیب های ناشی از آن بسیار موثر دانست و از خبرنگاران و اصحاب رسانه ها خواست در این خصوص همچون گذشته یار و یاور پلیس باشند.
دریافت کنننده: جلال اسکندری** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034/6033

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

وی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابان‌های مشهد عادی و روان است.

کد خبر 6098155

دیگر خبرها

  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند