Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@22:09:10 GMT

دومین وارث «هفت مقدس» عاقبت بخیر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۵۵۰۰

دومین وارث «هفت مقدس» عاقبت بخیر می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با شروع تمرینات استقلال در فصل جدید و مشخص شدن پیراهن بازیکنان، شماره پیراهن خریدهای جدید این تیم هم مشخص شد و همان‌طور که از پیش مطرح شده بود، حسن بیت‌سعید، بازیکن جدید آبی‌پوشان با شماره هفت به میدان می‌رود.

این وینگر 27 ساله که متولد سوسنگرد است، پس از قهرمانی با استقلال خوزستان و درخشش در ترکیب این تیم در فوتبال ایران مطرح شد و فصل گذشته هم بازی‌های درخشانی در ترکیب تیمش در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی داشت، تا جایی که پیش از پایان فصل صحبت از جدایی او از تیمش و انتقال به سرخابی‌های پایتخت مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت‌سعید از میان پیشنهادهای خود تصمیم گرفت به استقلال برود و در فصل هفدهم زیر نظر منصوریان فعالیت کند. این بازیکن که فصل گذشته شماره هفت استقلال خوزستان را بر تن داشت، در استقلال تهران هم درخواست پوشیدن این شماره را داشت که با آن موافقت شد.

این شماره برای هواداران استقلال یک شماره معمولی نیست و آبی‌های پایتخت خاطرات خوشی با آن داشته‌اند که یادآور درخشش بازیکنانی مثل مجید نامجو مطلق، محمد نوازی و... است. شاید ویژه‌ترین شماره هفت تاریخ استقلال را بتوان کاپیتان محبوب چند سال گذشته این تیم یعنی فرهاد مجیدی دانست. بازیکنی که پس از خداحافظی از فوتبال پیراهنش تا 2 سال دست نخورده ماند تا یک بازیکن خاص و مطرح آن را بر تن کند.

پس از دو سال این بختیار رحمانی بود که وارث شماره هفت فرهاد مجیدی شد. رحمانی که چند فصل خوب را در فولاد و تراکتورسازی تجربه کرده بود با امید و آرزوهای فراوانی به استقلال آمد و هواداران این تیم هم امیدوار بودند پس از مجتبی جباری یک بازیساز خوب در میانه میدان داشته باشند. اتفاقی که هرگز در سطح انتظارات رخ نداد.

رحمانی فصل بدی را در استقلال تجربه کرد. بعد از مدتی نیمکت نشین شد و در نهایت در نیم فصل در فهرست خروجی تیمش قرار گرفت تا مجبور شود به فولاد بازگردد. بدین ترتیب سرنوشت پیراهن شماره 7 استقلال پس از فرهاد مجیدی سرنوشت خوبی نبود.

پس از جدایی رحمانی در نیم فصل، پیراهن شماره هفت دست نخورده ماند تا در نهایت فصل نقل و انتقالات از راه رسید و با آبی‌پوش شدن حسن بیت سعید، او وارث جدید این شماره لقب بگیرد.

بیت‌سعید یکی از امیدهای منصوریان و هواداران استقلال برای درخشش در ترکیب این تیم در فصل جدید خواهد بود. باید دید پس از سرنوشت تلخ رحمانی در استفاده از شماره 7، حسن بیت سعید می‌تواند خاطرات خوش این شماره را مجددا در استقلال زنده کند یا او هم به سرنوشت نفر قبلی دچار خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم) واژگون شدن خودرو در حال سبقت در اثر حرکت عجیب یک راننده تریلی (فیلم) عاقبت وحشتناک سبقت غیرمجاز (فیلم)

دیگر خبرها

  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند