Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@22:56:22 GMT

دیوار چین چگونه تعمیر می‌شود؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۶۱۰۸

دیوار چین چگونه تعمیر می‌شود؟ + عکس

خبرگزاری میزان- تاکنون فکر کرده اید که چگونه دیوار بزرگ چین پس از قرن‌ها همچنان در شرایط مناسب قرار دارد؟ به تازگی ویدئویی از بخش بزرگ دیوار چین در منطقه جیانکو منتشر شده است که نشان می‌دهد کارگران مخصوصی با به خطر انداختن زندگی خود، این سازه باستانی را برای نمایش عموم در بهترین شرایط نگه می‌دارند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تاکنون فکر کرده اید که چگونه دیوار بزرگ چین پس از قرن‌ها همچنان در شرایط مناسب قرار دارد؟ به تازگی ویدئویی از بخش بزرگ دیوار چین در منطقه جیانکو منتشر شده است که نشان می‌دهد کارگران مخصوصی با به خطر انداختن زندگی خود، این سازه باستانی را برای نمایش عموم در بهترین شرایط نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعمیر دیوار بزرگ چین کاملا به صورت سنتی انجام می‌شود. کارگران پس از ۴۰ دقیقه پیاده روی، مصالح مورد نظر خود را با اسب به بالای دیوار منتقل می‌کنند. بر‌ای دسترسی به برخی از بخش‌های صعب العبور باید خود کارگر مصالح را روی دوشش حمل کند. سخت‌ترین بخش تعمیر دیوار آویزان شدن از جداره بیرونی دیوار است تا قسمت‌های بیرونی دیوار که در اثر فرسایش از بین رفته اند و در حال تخریب می‌باشند را با سیمان بپوشانند. همراه داشتن سطل‌های سیمان و وزش شدید باد، جان این کارگران را به خطر می‌اندازد.

گفته می‌شود کار کردن این کارگران نیز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری دیوار چین است.

دیوار چین یکی از هفت اعجاز جهان به لحاظ زمان ساخت و ویژگی تدافعی- نظامی آن مورد توجه است. این دیوار در نقشه جغرافیایی چین ۷۰۰۰ کیلومتر امتداد یافته است. این اثر سال ۱۹۸۷ در فهرست میراث جهانی ثبت شد.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاپ شات؛ مارکو رویس دیوار زرد را تا ومبلی بالا برد

همه‌چیز تکرار می‌شود؛ ومبلی، فینال لیگ قهرمانان و مارکوس رویس! 

طرفداری | مارکو رویس که پس از 12 سال برای همیشه دیوار زرد را ترک می‌کند، حالا دوباره با یک رویای آشنا مواجه شده است.

نشریه بیلد ابتدای هفته گزارش داده بود خداحافظی مارکوس رویس با عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، انگیزه بازیکنان دورتموند برای شکست پاری سن ژرمن است. زنبورها که در جریان فداکاری رویس برای تیم‌شان بوده‌اند، با پیروزی در پاریس بلیت فینال را دریافت کردند. بلیتی که مارکو رویس را دوباره به ورزشگاه ومبلی باز می‌گرداند تا او ماموریت نیمه‌تمام خودش را تکمیل کند. دورتموند روز 12 خرداد ماه فرصت بسیار بزرگی برای خداحافظی شایسته با یکی از مهم‌ترین چهره‌های دیوار زرد خواهد داشت. در آیتم ویژه تاپ شات، تصاویر ماندگاری از قاب‌های ماندگار مارکو رویس را مرور می‌کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • تاپ شات؛ مارکو رویس دیوار زرد را تا ومبلی بالا برد
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • فیلم دیدنی از یک دیوار برفی عظیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • (ویدئو) نجات توله سگ گیر کرده بین دو دیوار
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته