Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر آبادان ساعت 12 از خیابان یک احمد آباد (مقابل مسجد امیرالمومنین) تا مصلی ثامن الائمه اعلام شد.
**مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اروندکنار از ساعت 12 از کوی نهر دراچه(مقابل مسجد امیر المومنین) تا مصلای نماز جمعه در کوی نهر ابوطرف
** راهپیمایی روز قدس در شهر چوئبده بعد از اقامه نماز جمعه و از مصلای نماز جمعه تا حسینیه العباسیه( روبروی سه راه مدرسه دبیرستان هدی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** راهپیمایی روز قدس در شهر خرمشهر ساعت 11 و 30 دقیقه از چهار راه شهید مطهری به سمت مسجدجامع برگزار می شود.
**مسیر راهپیمایی روز قدس در مینوشهر ساعت12از میدان امام حسین (ع) به طرف مصلای مینوشهر در مسجد الحجه (عج) است.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شادگان ، بعد از برگزاری نماز جمعه از مسجد حضرت امیر (ع) آغاز و در میدان امام خمینی (ره) با قرائت قطعنامه پایان می یابد.
**راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرماهشهر بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای نماز جمعه به سمت میدان جانبازان برگزار می شود و در شهر چمران راهپیمایی شهر از ساعت 12 از مسجد امام حسن مجتبی (ع) به سمت پارک شهدای گمنام انجام می شود.
وی شهرک طالقانی از ساعت 11 و 30 دقیقه از ایستگاه تاکسی ها به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ائمه جمعه، فرماندارن، نمایندگان مردم شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر با صدور اطلاعیه های جداگانه از مردم برای حضور گسترده در راهپمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
3015/6002
دریافت:عدنان جواهری** انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور

بانوان ساوجبلاغی در حمایت از «طرح نور» از مسجد ولیعصر تا مسجد جامع هشتگرد راهپیمایی کردند.   بانوان شرکت کننده با سر دادن شعار‌هایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدردانی ازنیروی انتظامی وپلیس، حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.   شرکت کنندگان در ابن تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.   راهپیمایی کنندگان در پایان با قرائت بیانه ای از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب حمایت کردند و با اهدا گل از آنان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود