Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه به مناسب روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزار ش ایسنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ (انبیاء 105)

مسلمین و آزادیخواهان جهان، امسال روز قدس را در شرایطی گرامی می دارند که علاوه بر سفاکی ها و جنایات رژیم صهیونیستی شاهد قتل عام و کودک کشی قبیله آل سعود در یمن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند این جنایات دلخراش و مستمر دل‌های همه عدالتخواهان و انسان های شرافتمند را خون و چشم های آنان را پر از اشک کرده و همه را در حزن و اندوه فرو برده است، اما از جهتی موجب دل خوشی است که افتان پرده های ریا و تزویر این شیاطین و رژیمها ی ضد انسانی و بر ملا شدن جنایات بی حد و حصر آن‌ها ، سقوط قریب الوقوع آنان و نزدیکی فرج مسلمین را نوید می‌دهد.

مسلمانان مصمم هستند که سرزمین های اسالمی را از لوث وجود تبهکاران صهیونیست پاکسازی کنند و بدون شک رژیم‌های کودک کش و ضد انسانی اسرائیل ‌و آل سعود بسیار زودتر از آنچه اربابان غربی شان برآورد می‌کنند و به زباله دان تاریخ خواهند پیوست. آمریکا و مستکبران عالم بدانند که در منطقه غرب آسیا روی مهره های سوخته سرمایه گذاری کرده اند و شکست قطعی در انتظار آن‌ها است.

اگر آمریکا و اذنابش به تهمت های هسته‌ای طمع کرده اند که نماینده ای از ا نقلاب اسلامی را پای میز مذاکره برای حفظ امنیت اسرائیل بکشند، بدانند که چنین آرزویی را به گور خواهند برد چرا که همه می دانند سرنوشت هر کسی که خط سازش با آمریکا و صهیونیست ها را در پیش گیرد، جز سرنوشت شاه و صدام و انور سادات نخواهد بود.

محو اسرائیل میثاق فراگیر امروز امت اسلامی است که شعله های آن در سینه های سوخته همه مسلمانان زبانه می کشد؛ مسلمانان برای نادیده گرفتن حقوق و استمرار دردها و رنج هایشان به هیچکس نمایندگی نخواهند داد و هر که آلوده به چنین خیانتی شود، این شعله ها در مرحله اول دامان خودش را خواهد گرفت.

راهپیمایی ملت ایران و امت اسلام در روز قدس تفسیر این جمله حکیمانه رهبر امت اسلام امام خامنه ای عزیزاست که فرمودند « اسرائیل روز به روز ناامن تر خواهد شد چه توافق هسته‌ای بشود، چه نشود» به خیابان آمدن ملت ایران و ملت های مسلمان با زبان‌های روزه دار و لب های خشکیده در سوز آفتاب عمل به وصیت امام علی (ع) است که فرمودند: کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا؛ همیشه دشمن ستمگر و یار مظلوم باشید.

ملت ایران نشان خواهد داد که نماد انسانیت و شرافت و رهرو صادق امیر المومنین (ع) است، ملت ایران ثابت خواهد کرد که نه تنها چون مردم دوران امام حسن (ع) جفا کار و خودفروخته نیست، بلکه آنگونه که امام (ره) فرمودند حتی از مردم عهد رسول الله (ص) هم بالاترست و در راه تحقق اهداف خود از پا نخواهند نشست.

دنیا خواهد دید که ایرانی یار مظلوم است و ایرانی همیشه بر این مرام خواهد ماند. دنیا خواهد دید که ملت ایران چون امام قلعه گشای خود که در قلعه خیبر را به روی رزمندگان اسلام گشود به زودی دروازده های بیت المقدس را به روی امت اسلام خواهند گشود. خطرها و تهدیدها و تحریم‌ها هیچ گه ملت ایران را از این راه جوانمردانه و انسانی باز نخواهند داشت و به فضل پروردگار در پرتو همین استقامت ها همانگونکه تاکنون پیروزی های بزرگ جهانی نصیب خود ساخته به پیروزی های خود، تا آزادی قدس شریف استمرار خواهد بخشید.

اکنون که سالها از سخنان پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) آن بزرگ مردم الهی در خصوص آزادی قدس شریف گذشته است، شاهد موج گسترده آگاهی بخشی و آزادی خواهی ملت های آزاداندیش جهان هستیم. با این وجود امروز اسرائیل به رغم سیطره بر سرزمین فلسطین، همچنان از بحران عمیق هویت و مشروعیت رنج می برد و می کوشد تا با تربیت و حمایت عناصر جاهل و متحجر از گروه های بنیادگرا و تکفیری و تقویت تسلیحاتی آن‌ها در انجام حملات کور تروریستی، منطقه و جهان را ناامن و بی ثبات کند و بر موج اسلام هراسی مولود جریان های افراطی دامن بزند. از سوی دیگری با تفرقه افکنی میان مذاهب اسلامی قدرت و عظمت اسلام را نزد افکار عمومی دنیا خدشه دار کند. هر چند امروز داعش زخمی تازه و رنج آور بر پیکره اسلام و صلح جهانی است،‌ اما مسلمانان ایران و جهان همگام با همه آزاداندیشان دنیا ظلم و خشونت و تروریسم را در هر نقطه ای از جهان و تحت لوای هر اسم و رسم و آیینی محکوم می‌کنند و با انسجام و وحدت و همدلی توطئه های شوم و ننگین استکبار جهانی را بر ملا و خنثی می نمایند.

اگر وفاداری، فداکاری و پایمردی ملت ایران در راه پاسداران از نظام جمهوری اسلامی، بر استکبار سنگی است و توطئه حمایت از کشورهای متحجر منطقه در برابر مردم سالاری دینی ایران و تهاجم تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام (ره) طراحی می‌کند،‌ این توطئه ها هیچ تاثیری بر مردم غیرتمند ایران نخواهد داشت و عزم آن‌ها را در پیمودن مسیری که با امام و شهدا آغاز کرده اند، جزم تر می‌کند. ملت غیور و پر افتخار ایران در تمامی صحنه ها حضوری حماسه آفرین دارند، همچنان که در انتخابات امسال حضور حماسی مردم، مهر تائید بر آرمان ها و راهی بود که در سال 57 در میثاق با امام و ولایت آغاز کردند.

مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه با اعلام انزجار از اعمال رژیم غاصب اعم از نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و شهرک سازی در خاک مقدس وحی و تجدید بیعت با آرمان های پاک امام (ره) و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) بار دیگر بر همبستگی، اتحاد مردم آزاده دنیا تاکید نموده و از مردم روزدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و دیگر آزادیخواهان دنیا می خواهد تا بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس به منصه ظهور گذاشته و ضمن دفاع از حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین ، غزه و یمن خواستار محاکمه جنایتکاران جنگی صهیونیسم و آل سعود و دفاع همه جانبه دولت مردم ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان از این داغ دیدگاه می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شرایط حفاظت از اسناد تاریخی در خانه‌ها مناسب نیست
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود