Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز – هشت واحد رستوران متخلف و دو کارگاه تولید کننده مواد غذایی غیرمجاز در آذربایجان شرقی پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف در ماه مبارک رمضان و با هدف حفظ سلامت غذایی شهروندان، هشت واحد رستوران و دو واحد کارگاه تولید مواد غذایی غیرمجاز در شهرستان های بستان آباد و سراب اذربایجان شرق پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلمپ ۸ واحد رستوران سنتی متخلف در بستان آباد

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد پنجشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ارتقای امنیت اخلاقی در جامعه اصناف و پیشگیری از تخلفات صنفی در سطح شهرستان با جدیت پیگیری و میزان پایبندی اصناف به قوانین ابلاغی بصورت مستمر رصد می شود

سرهنگ سیاوش علیفام در ادامه اظهار داشت: در این رابطه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را در شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی از ۳۲ واحد صنفی از جمله غذا خوری های بین راهی و شهری بصورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند که در ارزیابی های صورت گرفته به متصدیان ۱۴ واحد صنفی تذکر کتبی مبنی بر رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان داده شد و هشت واحد صنفی نیز بعلت عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و عدم رعایت شئونات اسلامی تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه با صنوف و افرادی که اقدام به شکستن حرمت ماه مبارک رمضان نمایند برخورد قانونی خواهد شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حرمت شکنی در این ماه عزیز مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب دو باب کارگاه تولید مواد غذایی غیر مجاز در سراب

فرمانده انتظامی شهرستان سراب با اشاره به پلمب دو باب کارگاه تولید مواد غذایی غیر مجاز در این شهرستان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو باب کارگاه تهیه و بسته بندی کره حیوانی و آبمیوه غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ توحید فارسی ‌در تشریح این خبر افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت شهروندان، ماموران پلیس این دو باب کارگاه را مورد بازرسی قرار داده و ۷۰۰ کیلوگرم کره حیوانی غیر مجاز و سه هزار و ۸۰۰ کیلو گرم انجیر خشک غیر بهداشتی جهت بسته بندی آبمیوه و کمپوت انجیر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب با اشاره به اینکه که کارشناسان ارزش ریالی مواد غذایی را دو میلیارد ریال اعلام کرده اند و دو نفر نیز در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت کارگاه های غیرمجاز موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد