Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:45:21 GMT

اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۷۰۰۱

اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین تشکیل می شود

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علی پرزحمت در نشست توسعه صادرات غیرنفتی استان که با حضور فریدون همتی استاندار قزوین و سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: اتحادیه صادراتی متشکل از اعضای مختلف در یک حوزه تخصصی فعالیت کرده و دارای شخصیت حقوقی و مستقل هستند.
وی ادامه داد: اتحادیه های صادراتی مهم ترین حلقه رابط بین تولیدکنندگان،دولت و مصرف کنندگان داخلی و خارجی هستند و در همه جای دنیا به عنوان بازوان توانمند تولیدکنندگان و صادرکنندگان محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرزحمت اضافه کرد: این تشکل ها به میزان توانمندی و توانایی خود در عرصه صدور کالا، قدرت چانه زنی،تعیین قیمت در بازارهای بین المللی می توانند منافع و قدرت اقتصادی اعضای خود را تقویت کنند و با جمع آوری اطلاعات لازم و به هنگام، قدرت تصمیم گیری های مدیریتی را برای تولید کنندگان و صادرکنندگان افزایش دهند.
وی در پایان افزود: به زودی مجمع انتخاباتی هیات مدیره و انتخابات این اتحادیه 18 تیرماه در روز ملی صنعت و معدن برگزار می شود تا هرچه سریع تر در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی و صادراتی استان موفق عمل کنیم.
در ادامه این نشست نیز یکی از صادرکنندگان نمونه استان قزوین گفت: قزوین در بخش صادرات با وجود تجار و بازرگانان با سابقه ظرفیت بسیار ارزشمندی دارد که با ساماندهی و حمایت لازم می تواند چشم انداز ترسیم شده در افزایش صادرات را محقق کند.
مهدی عبدیان در پایان افزود: خوشبختانه با حمایت و تاکید استاندار قزوین در یک سال اخیر شاهد تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه های اجرایی در همراهی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستیم که در این زمینه مساعدت و تعامل ادارات امور مالیاتی و گمرک ستودنی بوده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اعلایی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تصریح کرد: یکی از بارزترین ظرفیت‌های موجود در استان قزوین، ظرفیت فرهنگی و دینی ریشه دار قزوین است، وجود تعداد قابل توجهی از چهره‌های شاخص در حوزه علمی، دانشی، فرهنگی، هنری و حوزه ایثار و شهادت نشانه این ظرفیت عظیم است؛ چهره‌هایی که مانند ستاره‌ای می‌درخشند و می‌توانند راهنمای ما باشند.

اعلایی اظهار کرد: توجه جدی تر به حوزه فرهنگ در دستور کار مدیران در سطوح ملی و استانی قرار دارد، در دولت سیزدهم وزن بودجه هزینه شده حوزه فرهنگی نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و با اجرای طرح‌هایی مثل طرح قرارگاه شهید آوینی هم شاهد اقدامات خوبی در جهت حمایت از بودجه فرهنگی و هنری در سطح استان هستیم.

وی افزود: به جهت اهمیت مباحث این حوزه شورایی تحت عنوان شورای تأمین فرهنگی در استان ایجاد و نشست‌های فرهنگی و آسیب شناسانه برگزار می‌شود؛ به دنبال برگزاری این نشست‌ها، رسیدگی به برخی از آسیب‌های فرهنگی جدی احصا شده در استان در دستور کار قرار گرفته است، باید توجه داشت که برخی از آسیب‌های موجود را نمی‌توان به صورت استانی پیگیری کرد چرا که اغلب مسائل فرهنگی که با آن مواجهه هستیم تحت تأثیر مرزهای بیرون از استان هستند، با این حال در حوزه پیشگیری ورود جدی صورت گرفته است.

اعلایی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی شورای کلانی است که تصمیمات آن در جهت تقویت سیاست‌های کشور است و جهت گیری های کلی را نشان می‌دهد، در استان هم سعی بر این است که در جهت تقویت و اجرای این سیاست‌ها و تحقق اهداف و وظایف دستگاه‌های فرهنگی حرکت‌ها سازماندهی شود.

کد خبر 6085735

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • بخشنامه جدید برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد