Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم، در مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز قدس محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، سرهنگ یحیی دلیری ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان‌ها تابع شرق استان تهران اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حضور گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس و به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم از ساعت 10 صبح تا پایان مراسم در مسیرهای منتهی به راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران با اشاره به مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی عنوان کرد: مسیرهای راهپیمایی ورامین از میدان امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج)و بلوار فتح‌اللّه، درخیرآباد از میدان اصلی تا امامزاده طاهر(ع)، در جوادآباداز خیابان اصلی تا مصلی نمازجمعه، در قرچک از میدان کلانتری تا مصلی نماز جمعه و در پیشوا از میدان نماز تا امامزاده جعفر(ع) محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

دلیری همچنین تصریح کرد: در شهرستان دماوند نیز از میدان الغدیر تا مسجد جامع-پردیس، میدان جانبازان تا میدان فلسطین فیروزکوه، از راه آهن تا میدان سپاه – پاکدشت، میدان آزادگان تا مصلی نماز جمعه محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی در ادامه به تمهیدات ترافیکی در محل‌های برگزاری نماز عید فطر نیز اشاره کرد و گفت: طبق ابلاغیه‌ای که به مراکز راهنمایی و رانندگی شهرستان‌های شرق استان تهران ارسال شده است، مسیرهای منتهی به محل نماز نیز تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم خوب و ولایت‌مدار ایران اسلامی تقاضا می‌شود از پارک خودرو در مسیرهای راهپیمایی اجتناب و با خادمان خود در مجموعه راهنمایی و رانندگی که برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی در معابر مستقر هستند، همکاری کنند.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ فیروز کشیر ، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود: از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 849086 منبع: ایسنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم باران تهران

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند