Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد علیزاده خواننده‌ای است که تیتراژهای گوناگونی از جمله "شهر باران" و "ماه عسل" را در کارنامه هنری اش دارد و از این جهت می‌توان گفت که به خواندن تیتراژهای ماه رمضان علاقمند است. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین سری فعالیت‌های خود پس از خواندن تیتراژهایی همچون "شهر باران" و سریال "برادر" در ماه مبارک رمضان، تیتراژ ابتدایی برنامه "ماه عسل ۹۶ " را هم خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترانه این قطعه را روزبه بمانی سروده و آهنگسازی و تنظیم این اثر را به ترتیب مهدی دارابی و مسعود جهانی انجام داده‌اند.

علیزاده که در کارنامه خود آلبوم‌های "سورپرایز"، "دلت با منه" و "گفتم نرو" را دارد، چندی پیش به این موضوع اشاره کرده بود که موفقیت خود را از ماه رمضان به دست آورده و علاقمند است که در هر ماه رمضان در صورتی که توفیق نصیبش شود، یک تیتراژ بخواند.
"شهر باران" با صدای محمد علیزاده تیتراژ برنامه‌ای با همین عنوان بود که در سال ۹۰ و ۹۱ تا اندازه زیادی مورد استقبال مخاطبان موسیقی قرار گرفت و همین قطعه مسیر فعالیت موفقیت‌آمیز این هنرمند را هموارتر کرد.
محمد علیزاده در نظرسنجی برنامه "سه ستاره" با اجرای احسان علیخانی که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ روی آنتن شبکه ۳ رفت، در بخش خوانندگان بیش از دیگر هنرمندان حاضر در این بخش از سوی مردم رای آورد و توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

در این برنامه علیزاده تندیس مردمی "سه تاره" را از دستان مادرش به نمایندگی از مردم ایران دریافت کرد.
خواننده آلبوم "گفتم نرو" در ماه رمضان سال گذشته نیز با خواندن تیتراژ سریال تلویزیونی "برادر" میهمان مخاطبان تلویزیون در ماه رمضان بود.
گزارش از: بهاره کنجکاوفرد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعجب ایرج طهماسب از واکنش محمد بحرانی با آهنگ بندری (فیلم) کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم) شوخی سام درخشانی و محمد بحرانی با عقد آریایی و عروسی بهرام رادان و رضا گلزار (فیلم)

دیگر خبرها

  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • پخش شب آوا از شبکه باران