Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:47:35 GMT

دغدغه کار فرهنگی در منطقه اورامانات را داریم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۷۱۵۹

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز دغدغه کار فرهنگی در منطقه اورامانات را داریم، اظهار کرد: تاکنون کار فرهنگی خاصی در این منطقه انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شهاب نادری در جلسه ستاد استانی اولین کنگره ملی بزرگداشت امامزاده سید عبید الله معروف به "کوسه هجیج" که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، تاکید کرد: مشکل اصلی امروز در اورامانات نبود کار فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرجا برای انجام کار فرهنگی در این منطقه نیاز به پیگیری باشد، اقدام خواهیم کرد.

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامیعنوان کرد و یادآور شد: داعش نه کرد است و نه سنی و نه عرب و نه فارس و نه هیچ چیز دیگری. داعش، داعش است با تحجر و دید فکری منحصر به خود و مقابله با تفکر داعشی نیاز به کار فرهنگی دارد.

وی در ادامه برگزاری کنگره ملی سیدعبیدالله معروف به کوسه هجیج را گام خوبی برای انجام کار فرهنگی در منطقه اورامانات برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این کنگره و برگزاری آن بتواند منشا خیر و برکت شود.

پرویز ایده‌پور فرماندار پاوه نیز در این نشست با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان پاوه و زیبایی طبیعی آن اظهار کرد: سد داریان زیبایی های کوسه هجیج را چندین برابر کرده، تا آنجا که این منطقه می‌تواند به یک مرکز عظیم توریستی گردشگری تبدیل شود. در فاصله دو کیلومتری بقعه امامزاده عبیدالله چشمه بل را داریم و کمتر امامزاده‌ای چنین پتانسیلهایی دارد و همه اینها لزوم برگزاری کنگره ملی بزرگداشت کوسه هجیج در این شهرستان را نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به برگزاری مراسم و مناسک خاص در روزهای پنج شنبه و جمعه در بقعه امامزاده سید عبید الله، افزود: طرح گردشگری این شهرستان با نگرش گردشگری مذهبی تهیه شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • شیوه متفاوت تدریس آقا معلم پاوه‌ای
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت