Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت روز قدس اعلام کرد: ان‌شاءلله به زودی صهیونیسم بین‌الملل، این لکه ننگین جامعه بشری که با خود جز نفرت و آتش افروزی چیزی به ارمغان نیاورده و باعث آوارگی بیش از ۶۰ ساله مسلمانان فلسطین و اشغال اولین قبله مسلمان جهان شده است؛ از صحنه گیتی محو شده و این سرزمین مقدس به صاحبان اصلی آن بازگردانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر و در آن ضمن گرامیداشت این روز، تاکید کرد: روز جهانی قدس روز فریاد آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز لبیک به فرمان امام خمینی (ره) بعنوان مبتکر این روز و معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.
در ادامه این بیانیه آمده است:
روز قدس روز به یاد آوری آرمان و هدف مقدس و بزرگ جامعه اسلامى در باز پس گیری قطعه‌ای جدا نشدنی از جهان اسلام است که توسط رژیمی جعلی با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری به جهت سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به اشغال در آمد تا همچون لکه‌ای ننگین دامان ملل آزاده و مسلمان جهان را آلوده کرده و به مانند غده‌ای سرطانی در بدنه امت اسلامی خود نمایی کند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیانیه خود ضمن اشاره به شرایط پیچیده منطقه غرب آسیا و نفاق افکنی‌های دولت‌های استعمارگر فرامنطقه‌ای و همراهی مزورانه برخی دول منطقه در جهت آتش افروزی و ناامن کردن این منطقه اعلام کرده است: مثلث شوم استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و وهابیت تکفیری به سرکردگی و پرچمداری آمریکا در صددند با ایجاد هیاهوهای واهی مسئله اصلی مسلمانان جهان که آزادسازی فلسطین از چنگال دولت جعلی اسرائیل است به فراموشی سپرده شود، اما مسلمانان آزاده جهان با هوشیاری کامل و با لبیک گویی مجدد به معمار بزرگ انقلاب اسلامی که این روز عزیز از یادگاران ایشان می‌باشد و تحت رهبری‌های داهیانه قاعد عظیم الشأن ایران اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)؛ با حضور متحدانه و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس، سیلی دیگری به استکبار جهانی خواهند زد و نقشه‌های دشمنان ملل آزاده و مسلمان جهان را نقش بر آب کرده و همدل و یک صدا خواهان اخراج اشغالگران صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌شوند.
ارتش در پایان بیانیه خود ضمن اعلام آمادگی کارکنان غیور ارتش و خانواده‌های آنان جهت حضور در مراسم و راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود و نیز دعوت از سایر آحاد مردم غیور ایران اسلامی، آورده است: ان شاءلله به زودی صهیونیسم بین الملل، این لکه ننگین جامعه بشری که با خود جز نفرت و آتش افروزی چیزی به ارمغان نیاورده و باعث آوارگی بیش از ۶۰ ساله مسلمانان فلسطین و اشغال اولین قبله مسلمان جهان شده است؛ از صحنه گیتی محو شده و این سرزمین مقدس به صاحبان اصلی آن بازگردانده خواهد شد.

منبع: میزان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) نهم اردیبهشت ماه در واکنش به تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

وی افزود: نه به اشغالگری در فلسطین و نه به نسل‌کشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک مطالبه جهانی است. با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان گفت: هر کس در مقابل آن بماند، زیر آوار فروپاشی صهیونیسم خواهد ماند.

در روز‌های اخیر تعداد قابل توجهی از دانشگاه‌های آمریکا و همچنین دانشگاه‌هایی در اروپا از جمله فرانسه، یونان و آلمان شاهد برگزاری تظاهرات و تجمعات در حمایت از مردم فلسطین بود.

تظاهراتی که با برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا روبرو شد و پلیس این کشور در دانشگاه‌های مختلف اقدام به بازداشت تعدادی از دانشجویان معترض کرد.

در همین ارتباط پلیس ایالت ایندیانا از بازداشت۲۳ دانشجوی معترض به جنایات رژیم اسرائیل به اتهام برپایی چادر‌های تحصن در محوطه دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • روز جهانی کار و کارگر
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین