Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی، روز قدس را روز جهان اسلام برشمرد و اظهار کرد: روز جهانی قدس از ابتکارات امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌منظور جلب‌توجه جهانیان به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه روز قدس از منظر دیگر به‌عنوان عامل وحدت مسلمین است، افزود: روز جهانی قدس عاملی برای وحدت جهان اسلام برای حمایت از مظلومان عالم به‌ویژه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است.

امام‌جمعه شهرستان بندر انزلی با اعلام اینکه اکنون روز جهانی قدس در یوم واحدی برگزار می‌شود، گفت: به برکت این راهپیمایی‌های جهان اسلام قدس شریف از دل سرزمین فلسطین گروه‌های مقاومت اسلامی شکل‌گرفته است.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین بابیان اینکه تشکیل گروه‌های مقاومت اسلامی پس از انقلاب در سرزمین فلسطین مرهون توجه حضرت امام به مسئله فلسطین است، بیان کرد: گروه‌های مقاومت در مقابل گروه‌های سازش‌کار و کسانی که فکر می‌کردند می‌توانند با مذاکره و سازش به بخشی از حق خود برسند ایجاد شد و شکل گرفت.

وی برگزاری راهپیمایی روز قدس باگذشت این‌همه سال را همواره با آثار و برکات مستمر و باارزش عنوان کرد و افزود: ملت‌های مسلمان هیچ‌گاه جنایت‌های جنایتکارانی همچون رژیم منحوس و کودک‌کش اشغالگر فلسطین را از یاد نخواهد برد.

امام‌جمعه شهرستان بندر انزلی یکی از دلایل مبتلابه جهان اسلام به توطئه‌ها و شرارت‌ها را جنایت‌های گروه‌های تکفیری و داعشی برشمرد و تصریح کرد: نیروهای تکفیری، سلفی و داعشی جنگ‌های نیابتی از سوی نظام سلطه و آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند و سعی دارند تا افکار عمومی جامعه را از مسئله فلسطین و جنایات داعش به دور نگه‌دارند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است اشاره داشت و گفت: ما در مبارزه با پدیده شوم داعش مقاومت می‌کنیم و با درگیر شدن با آن‌ها و مقاومت کردن از همه مستضعفان همچنان فلسطین را از اولویت اصلی خود می‌دانیم و معتقدیم که باید روزی آن را از چنگال صهیونیسم آزاد کنیم.

وی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی تا آزادی کامل فلسطین از آن حمایت مادی و معنوی می‌کند، بیان کرد: به گفته نیروهای جریان مقاومت و فرمایشات مقام معظم رهبری هرکسی که روحیه مبارزه با رژیم صهیونیستی را داشته باشد ما به آن کمک می‌کنیم و تا جایی که امر امام مبنی بر از بین رفتن کامل رژیم صهیونیستی تحقق پیدا کند پیش خواهیم رفت.

امام‌جمعه بندر انزلی از بین رفتن رژیم صهیونیستی را از اصول لایتغیر جمهوری اسلامی نام برد و گفت: از بین رفتن رژیم صهیونیستی به‌زودی محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین راهپیمایی روز قدس امسال را پراهمیت برشمرد و گفت: به دلیل مسائلی همچون نقض برجامی که رقم خورد و حوادث تروریستی که در تهران حادث شد حضور مردم و پاسخشان به استکبار جهانی و نظام سلطه محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

وی افزود: پیروزی‌های رزمندگان اسلام در سوریه، ترور اخیر داعش در تهران، نقض وقیحانه آمریکا در برجام و سایر مسائل منطقه در کشور منتج به این می‌شود که انزجار ملت ایران همگام با سایر کشورهای مسلمان نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا بیش‌ازپیش باشد.

امام‌جمعه بندرانزلی حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه را حاوی پیام‌های بزرگ به‌نظام استکباری حاکم در جهان دانست و گفت: حمله ایران به مواضع داعش موجی دلگرمی نیروهای انقلاب و جبهه مقاومت و از طرف دیگر موجب یاس و نابودی داعش آمریکایی و داعش اسرائیلی شده است.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با اذعان به اینکه مردم باید با شورونشاط بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند، اظهار کرد: مردم علیرغم اینکه از مواضع فلسطین در راهپیمایی‌ها حمایت می‌کنند در عین‌ حال باید در روز جهانی قدس آزادی فلسطین را فریاد بکشند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در دانشگاه کالیفرنیا که چادر‌های اعتراضی دانشجویان برپا شده است، دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل با هم درگیر شدند.

با گسترش اعتراضات و برپایی چادر‌ها از سوی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس در روز‌های اخیر، بر تعداد مخالفان آنها نیز افزوده شده است، اما تا روز یکشنبه این رویارویی بین دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل آرام بود.

با این حال به گفته معاون ارتباطات راهبردی دانشگاه کالیفرنیا، این روند تغییر کرده و برخی از معترضان موانعی را که این دانشگاه برای جدا کردن دو طیف مختلف دانشجویان ایجاد کرده بودند، شکستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»