Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@07:43:59 GMT

نظر رییس قوه قضاییه درباره حمله موشکی به داعش

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۷۷۳۱

رییس قوه قضاییه، اقدام اخیر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان دیرالزور با هدف انهدام یکی از مقرهای فرماندهی و مرکز تجمع تروریست های تکفیری داعش در مرز سوریه و عراق را ابلاغ کننده پیامی روشن برای تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین المللی آنها دانست و گفت: این اقدام، گوشه بسیار کوچکی از عزم پولادین ایران برای مبارزه با تروریسم را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولان عالی قضایی پیرامون اقدامات داعش در کشور تشکیل شده بود، عملیات موشکی لیله القدر و به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از اعضای موثر و نیروهای داعش در دیرالزور را نمایش گوشه ای از اقتدار دفاعی کشور و توان و عزم جدی جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم دانست و با اشاره به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ضد تروریستی تصریح کرد: این اقدام بجا از سوی نیروهای عزیز و افتخار آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گوشه بسیار کوچکی از عزم و اراده پولادین جمهوری اسلامی برای مبارزه با تروریسم را به نمایش گذاشت و ما امیدواریم که تروریست‌ها و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای آنها این پیام روشن را به درستی دریافت کرده باشند که تلاش حقیرانه شان برای ناامن سازی کشوری که در منطقه از بالاترین سطح امنیت و ثبات برخوردار است، پاسخ‌های جدی و کوبنده‌ای در پی خواهد داشت و توصیه ما این است که تلاش نکنند با اقدامات‌شان، جمهوری اسلامی را در عرصه دفاعی محک بزنند؛ زیرا گاهی این محک زدن، هزینه های بسیار گزافی برایشان خواهد داشت.
رییس دستگاه قضایی و عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران به عنوان یکی از قربانیان برجسته تروریسم در جهان، همواره سردمدار مبارزه با این پدیده شوم بوده است، اظهار کرد: یکی دیگر از پیام‌های مهم اقدام اخیر برادران مجاهدمان در سپاه، نمایش گوشه ای از عزم جدی جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم بود که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام بوده است.
آملی لاریجانی همچنین با اشاره به واکنش‌های مردمی به اقدام موشکی سپاه، همگرایی و همصدایی قشرهای مختلف مردم با دیدگاه‌های گوناگون در حمایت از این اقدام مقتدرانه را ناشی از بصیرت بالای آحاد جامعه در مورد مسائل مرتبط با امنیت و منافع ملی دانست و خاطرنشان کرد: همگی باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و فراموش نکنیم که امروز، اقتدار و امنیت این کشور در گرو حضور مردم، رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و توان دفاعی متکی به ایمان و اخلاص است. امیدواریم مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس نیز، بار دیگر انسجام و همبستگی خود در برابر دشمن را نشان دهند و پیام محکم خود را ضمیمه اقدام اخیر سازند تا تروریستها و حامیانشان با چهره واقعی تری از اقتدار ایران آشنا شوند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق

سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • پولشویی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود