Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار همدان گفت: پتروشیمی هگمتانه با سرمایه‌گذاری چند میلیاردی چند سال است که دنبال می‌شود و هنوز هم به نتیجه نرسیده است.

به گزارش ایسنا، علی تعالی چهارشنبه 31 خرداد در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان، با بیان اینکه اصلی‌ترین رسالت ما امروز اشتغالزایی است، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های مختلف باید با همکاری و همبستگی به رفع معضل بیکاری بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب در همه عرصه‌های پیش‌رو با همراهی و پشتوانه مردمی پیروز بوده‌ایم، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه داخلی و در عرصه بین‌المللی نیز یک قدرت منطقه‌ای و تعیین‌کننده بوده است که توانسته قدرت خویش را به رخ ابرقدرت‌های جهان بکشد.

تعالی با اشاره به لزوم توجه جدی به موضوع اشتغال جوانان تصریح کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که امروز در سطح جامعه با آن مواجهیم، ریشه در بیکاری و عدم اشتغال دارد که افزایش این آسیب‌ها با بیکاری رابطه مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه برای اشتغالزایی صرفا نباید به فکر ایجاد واحدهای تولیدی یا خدماتی بزرگ با سرمایه‌گذاری کلان باشیم، عنوان کرد: توسعه صنایع کوچک تولیدی، تبدیلی و خدماتی با سرمایه‌گذاری‌های محدود علاوه بر نیاز به سرمایه‌گذاری محدود نتیجه زودبازده و قابل توجهی در اشتغالزایی دارد.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: پتروشیمی هگمتانه با سرمایه‌گذاری چند میلیاردی چند سال است که دنبال می‌شود و هنوز هم به نتیجه نرسیده و در نهایت 300 نفر اشتغالزایی دارد در حالی که یک واحد تولیدی پوشاک روستایی ما با سرمایه‌گذاری شخصی یک میلیارد تومان 150 نفر از جوانان روستا را مشغول به‌کار کرده است.

وی به فراهم بودن بسیاری از زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه در استان و به ویژه در مرکز استان اشاره و خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های موجود به خوبی مورد بهره‌برداری و استفاده در جهت اشتغالزایی قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل

مدیرکل شیلات استان اردبیل از تولید بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد اله‌بخش ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در بازدید از واحد تولیدی صنایع غذایی و فرآورده کنسرو تن ماهی اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تن ماهی در شمال غرب کشور است.

وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام یافته و طرح توسعه در کوتاه مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل ماکرل- گیدر و هوور وزرده، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با تکنولوژی بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و توزیع و ارسال به سراسر کشور است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان این واحد تولیدی از توجه به مقوله استاندارد و کیفیت افزود: واحدهای تولیدی در خصوص ارتقای کیفیت با رقابت با سایر کارخانجات می‌توانند زمینه حضور موفق در بازارهای داخلی و جهانی را که نتیجه کیفیت برتر است کسب کنند.

اله‌بخش با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته ‏در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات ‏تولیدی است.

کد خبر 745562

دیگر خبرها

  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟