Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور با بازشماری 15 درصد دیگر از صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس موافقت کرد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنابا اعلام این خبر ، افزود: پیرو برگزاری جلسه هیات عالی نظارت استان با حضور ذوالقدر، هاشمی تختی و بنده و تأکید بر بازشماری تمامی صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس و پیگیری اجرای آن، صبح امروز هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور با بازشماری 15 درصد دیگر از صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان، با تقدیر از پیگیری‌های ذوالقدر، نماینده شرق هرمزگان در موافقت هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه درخواست بازشماری تمامی صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس در موعد قانونی از هیات اجرایی شهرستان بندرعباس خواسته‌شده بود، تصریح کرد: به‌طور حتم پیگیری‌های نماینده شرق هرمزگان در مجلس در تحقق مطالبات به‌حق داوطلبین معترض ارزشمند بوده است.

وی با بیان اینکه با مشاهده برخی جابجایی‌ها در شمارش 26 صندوق انتخابات شورای شهر بندرعباس، بازشماری صندوق‌های دیگر خواسته به‌حق اعضای هیات عالی نظارت و داوطلبین معترض بوده است، خاطرنشان کرد: هیات مرکزی نظارت کشور اعلام کرده در صورت مشاهده تغییرات زیاد، مجوز بازشماری کلی نیز صادر می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه باید در مسیر شفاف‌سازی و دور کردن هرگونه حاشیه پیش برویم، اضافه کرد: برخی رسانه‌ها در این مدت با فضاسازی سعی در متشنج کردن فضای آرام بازشماری و عدم تحقق آن داشتند که خوشبختانه هیات نظارت و اجرایی در فضایی سالم و به‌دوراز هرگونه جاروجنجال در مسیر قانونی گام خواهد برداشت و امیدوارم شهروندان تنها از طریق رسانه‌های رسمی روند بازشماری آرا را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه در تماس با نماینده حقوقی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کشور موافقت با بازشماری 15 درصد صندوق انتخابات شورای شهر بندرعباس، اعلام شد، افزود: منتظر ارسال موافقت‌نامه هستیم تا هرچه سریع‌تر با ابلاغ به هیات اجرایی شاهد برگزاری بازشماری 15 درصد صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس باشیم.

مرادی زمان بازشماری 15 درصد دیگر از صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس را طبق اعلام نظر هیات اجرایی انتخابات شهرستان بندرعباس دانست و عنوان کرد: امیدواریم این امر هر چه زودتر محقق شود تا دغدغه داوطلبین و شهروندان در این خصوص رفع شود.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه هیات مرکزی نظارت خواستار مشخص شدن تکلیف انتخابات شورای شهر بندرعباس در سریع‌ترین زمان ممکن است، خاطرنشان کرد: از فرماندار بندرعباس می‌خواهم روند بازشماری را تسریع بخشیده و با بهره‌گیری از نیروهای توانمند ظرف یک روز بازشماری صندوق‌هایی که تعیین خواهد شد را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، در انتخابات شورای شهر بندرعباس از مجموع 181 صندوق، 26 صندوق در مرحله نخست بازشماری شد که معادل 14.5 درصد بود که در نتیجه یک نفر از منتخبین شورای شهر بندرعباس تغییر کرد و حال باید 15 درصد دیگر بالغ‌ بر 27 صندوق نیز در مرحله دوم بازشماری شود و باید منتظر نتیجه ماند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرماندار قائم شهر در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران و کاربران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه گفت: حوزه انتخابیه قائم شهرجزو هشت حوزه انتخابیه کشور است که مرحله دوم انتخابات مجلس آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

مولایی افزود: دوره‌های آموزشی کاربران و متعاقبا رای دهندگان در محلات مختلف از برنامه‌های توجیهی این دوره برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با انتخابات الکترونیکی است که توسط اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

مدیرکل فن آوری استانداری مازندران هم تسهیل در أخذ رأی و عدم دخالت دیگران در رأی دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارس و جمع بندی آرای اخذ شده در چند دقیقه و درکوتاهترین زمان با دقت بالا را از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

شهابیان افزود: در مرحله دوم انتخابات، واجدان شرایط رای این حوزه انتخابیه که در دوره نخست انتخابات رای دادند و نیز افرادی که در دوره قبل موفق به شرکت در انتخابات نشدند، می‌توانند در انتخابات ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی دهند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد