Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:00:45 GMT

رگ خواب به رتبه دوم جدول فروش رسید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۸۴۶۵

جدول فروش سینمای ایران این هفته با اعلام صدرنشینی مجدد فیلم «نهنگ عنبر 2» برای ششمین هفته متوالی منتشر شد.

خبرگزاری میزان: جدول فروش سینمای ایران این هفته با اعلام صدرنشینی مجدد فیلم «نهنگ عنبر 2» برای ششمین هفته متوالی منتشر شد.

طی هفته جاری سه فیلم در سینمای ایران اولین هفته از اکران خود را پشت سر گذاشتند که از جمله می‌توان به فیلم تحسین شده رگ خواب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم در همین شروع توانست رتبه دوم جدول را از فیلم ناموفق زیر سقف دودی گرفته موفق‌ترین تازه اکران سینمای ایران نام گیرد.

همچنین فیلم‌های اکسیدان و مالیخولیا دیگر فیلم‌های تازه اکران این هفته سینما محسوب می‌شوند.


نهنگ عنبر 2

فروش هفتگی: 399,682,000 تومان
فروش کلی: 13,008,435,000 تومان

نویسنده و کارگردان: سامان مقدم

بازیگران: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی، رضا ناجی و علی قربان‌زاده

خلاصه داستان فیلم: این فیلم در مقطع زمانی «نهنگ عنبر» می گذرد و برشی دیگر از زندگی شخصیت‌های اصلی قصه یعنی همان ارژنگ و رویا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در همان دوران است.رگ خواب

فروش هفتگی: 179,162,000 تومان
فروش کلی: 186,157,000 تومان

نویسنده: معصومه بیات

کارگردان: حمید نعمت الله

بازیگران: لیلا حاتمی ، کوروش تهامی ، الهام کردا ، لیلا موسوی ، حمیدرضا آذرنگ ، خسرو بامداد ، بامداد نعمت الله

خلاصه داستان فیلم : مینا بعد از جدایی از همسرش به دنبال شغل و محل اسکانی می گردد. در این مسیر با کامران مدیر رستورانی که در آن کار می کند آشنا می شود. کامران سرپناهی به او می دهد. مینا تحت تاثیر حمایت ها و محبت های کامران به او دل می بازد ، کامران نیز به مینا مشتاق و علاقمند است. روزها از پس هم می گذرد و عشق مینا به کامران کاسته نمی شود و اوج می گیرد.اما کامران دیگر قصد ادامه ندارد.

زیر سقف دودی

فروش هفتگی: 114,589,000 تومان
فروش کلی: 365,595,000 تومان

نویسنده و کارگردان: پوران درخشنده

بازیگران: فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان

خلاصه داستان فیلم : «زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد.

برادرم خسرو

فروش هفتگی: 85,279,000 تومان
فروش کلی: 1,372,021,000 تومان

نویسندگان: احسان بیگلری، پریسا هاشم پور

کارگردان:احسان بیگلری

بازیگران: شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی

خلاصه داستان فیلم: برادرم خسرو با محوریت قرار دادن شیزوفرنی به عنوان به عنوان یک بیماری روحی، داستان دو برادر را روایت می‌کند که در رابطه خود دچار مشکل شده‌اند.

مادر قلب اتمی

فروش هفتگی: 81,309,000 تومان
فروش کلی: 838,008,000 تومان

نویسندگان: علی احمدزاده، مانی باغبانی

کارگردان: علی احمدزاده

بازیگران: محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان

خلاصه داستان فیلم: داستان فیلم با «مهمونی کامی» آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲ میلیون تومان افزایش یافته و ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم با افزایش ۲ میلیون تومانی، ۸۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. اما پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ بدون تغییر، یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی، ۷۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ اما با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۸۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۹۷۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۸۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، با افزایش ۵ میلیون تومانی یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ اما ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در حدود ۶۴۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار با افزایش ۲ میلیون تومانی ۴۴۰ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۲ میلیون تومانی ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار با افزایش ۲ میلیون تومانی ۸۲۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۸۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901872

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول