Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به دروغین بودن شعار حقوق بشر غرب و استکبار جهانی در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از آحاد مختلف مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد .

در این بیانیه با اشاره به عملیات غیورانه موشکی سپاه پاسداران اسلام علیه فتنه داعش وتحمیل تلفات فاحش به فرماندهان سلفی های دست پرورده وهابیت وصهیونیسم حضور امت بصیر وهمیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه استان زنجان که مزین به لقب پایتخت شور وشعور حسینی است امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

در ادامه بیانیه اداره اوقاف و امور خیریه با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری مورد حمایت غرب در عراق و سوریه آمده است: سکوت گروه‌های تکفیری که به نام اسلام و جهاد در کشورهای اسلامی مشغول قتل و جنایت هستند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین وحمایت همه جانبه غرب وکشور نامشروع اسرائیل نشان داد که قضیه فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس بزرگترین معیار برای تشخیص صداقت مدعیان پیروی از اسلام در دنیاست .

در بیانیه اداره اوقاف، ادارات تابعه، اصحاب مسجد،هیات های امنا، ائمه جماعات، متولیان موقوفات ، خدام بقاع متبرکه ، جامعه قرآنی کشورو از عموم مردم روزه دار و مؤمن ایران اسلامی برای حضور به هم فشرده در صفوف فشرده راهپیمایی روز جهانی قدس و تظاهرات میلیونی این جمعه حماسی و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین به تبعیت از حکم ولایی ولی امر مسلمین جهان نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله عظمی خامنه ای دعوت شده است. .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، پایگاه میدل‌ایست‌مانیتور گزارش داده طرح اسرائیل برای هدف قرار دادن فلسطینی‌ها از طریق هوش مصنوعی در غزه از طریق برنامه واتساپ که متعلق به شرکت آمریکایی «متا» است تسهیل شده است.

چند ماه پیش رسانه‌ها گزارش داده بودند اسرائیل از سامانه‌ای که مجهز به هوش مصنوعی است به نام «لاوندر» برای شناسایی فلسطینی‌ها در غزه و سپس هدف قرار دادن آنها استفاده می‌کند. این سامانه ۳۷ هزار فلسطینی را زیر نظر دارد.

این سامانه به جای آنها تنها افرادی مشخص را هدف قرار دهد به صورت عامدانه طوری طراحی شده که تلفات بالایی هم از غیرنظامیان بگیرد. منابعی در ارتش اسرائیل و دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم اعتراف کرده‌اند که فلسطینی‌ها را هنگامی که در خانه و در جمع خانواده حضور دارند نیز هدف قرار می‌دهند.

«پاول بیگار»، مهندس نرم‌افزار و بلاگر روز دوشنبه جزئیات جدیدی درباره نحوه استفاده اسرائیلی‌ها از سیستم «لاوندر» افشا کرده و گفته که برنامه واتساپ هم جزئی از این برنامه است. یکی از عامل‌های اصلی که باعث می‌شود لاوندر فردی را به عنوان هدف بالقوه شناسایی کند حضور او در یک گروه واتساپی است که شبه‌نظامی دیگری در آن حضور داشته باشد.

این روش جدا از اینکه بسیار غیردقیق است و موجب می‌شود فلسطینی‌ها تنها بر حسب داشتن گروهی مشترک با یک فرد نظامی هدف قرار بگیرند ادعاهای واتساپ مبنی بر حفظ محرمانگی کاربران و استفاده از روش رمزگذاری «کاربر به کاربر» را با تردیدهای جدی مواجه می‌کند.

بیگار با بیان اینکه شرکت متا به عنوان مالک واتساپ همدست اسرائیل در کشتن فلسطینی‌ها است این شرکت را به نقض مستقیم قوانین بین‌المللی متهم کرده و علاوه بر این، ادعای آن در خصوص پایبندی به موازین حقوق بشر را زیر سوال برده است.

کد خبر 846670 منبع: تسنیم برچسب‌ها واتس آپ- پیام رسان اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه