Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@00:19:42 GMT

تقدیر از اقدام سپاه علیه داعش در روز قدس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۹۱۵۷

تقدیر از اقدام سپاه علیه داعش در روز قدس

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: باید در روز قدس از حرکت شجاعانه پاسدارانمان تقدیر و تشکر کنیم و انزجار خود از صاحبان اصلی داعش یعنی آمریکا، صهیونیسم و برخی مرتجعین منطقه اعلام داریم.
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مردم فلسطین است که عدالت‌طلبان جهانی در این روز با مردم فلسطین ابراز همدردی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فومنی با بیان اینکه روز قدس یادگاری از حضرت امام(ره) محسوب می‌شود، گفت: امام راحل ما آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند و مردم جهان که به دنبال حق، عدالت و آزادی هستند در این روز به خیابان‌ها می‌آیند و تنفر خود را از رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی ابراز می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: حزب مردمی اصلاحات در روز جهانی قدس با تمام نیروها و دفاتر خود در سراسر کشور در کنار مردم حضور خواهد داشت و از تمامی اهداف، گروه‌ها و شخصیت‌ها و آحاد مردم برای حضور صف‌شکن در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کند.
وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع گروهک تروریستی داعش گفت: همه باید از سپاه پاسداران تشکر کنیم که توانست دل مردم ایران را بعد از حادثه تروریستی در مجلس شاد کند و این اقدام، عظمت جهانی بیشتری را برای ایران به ارمغان آورد.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم که این حمله به دستور مقام عظمای ولایت صورت گرفته و بعضی‌ها نباید درصدد مصادره کردن این اقدام باشند.
فومنی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، گفت: باید در روز قدس از حرکت شجاعانه پاسدارانمان تقدیر و تشکر کنیم و انزجار خود از صاحبان اصلی داعش یعنی آمریکا، صهیونیسم و برخی مرتجعین منطقه اعلام داریم.
منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پیکان و شمس آذر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل محرومیت تماشاگران قزوینی، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این محرومیت تعلیقی، بعد از پرتا‌پ نارنجک در دیدار شمس آذر و تراکتورسازی، قطعی شد و حالا تماشاگران پُرشور قزوینی که در طول فصل حمایت ویژه‌ای از تیم خود داشتند؛ نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

اما باشگاه شمس‌آذر حالا در اقدامی جالب توجه از هواداران خود دعوت کرده است که به هنگام تماشای مسابقه این تیم، از عکس‌العمل‌های خود فیلم بگیرند تا این باشگاه با انتشار در صفحه رسمی اینستاگرام خود، بار دیگر نشان دهد که علی‌رغم محرومیت تماشاگرانش، کماکان در این مسابقه هم تنها نبوده است. شمس آذر نوشته است:

میخواهیم شما رو در کنار خودمون حس کنیم
با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران شمس‌آذر از حضور در استادیوم ، برای همراهی ما در بازی امروز در خونه‌هاتون ، در طول مسابقه با تلفن‌همراه از خودتان و واکنش‌هایتان در طول ۹۰ دقیقه مسابقه شمس‌آذر-پیکان فیلمبرداری کرده و واکنش‌های جالب‌تان (مانند ویدیوی پس از گل یا موقعیت‌های حساس) را برای ما به آدرس ایمیل یا از طریق شماره تلگرامی که در پوستر درج شده ارسال نمایید . پس از مسابقه هایلایت بازی با گزیده‌ای از تصاویر شما منتشر خواهد شد .
ما همیشه کنار همیم»

دیگر خبرها

  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند