Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حمید ملانوری گفت: متکدیان پاکستانی، افغانی و غیره در طول ایام سال بویژه در فصل برداشت محصول پسته در این شهرستان مشغول به تکدی گری هستند که بر بهداشت محصول نیز تاثیر می گذارند.

وی تصریح کرد: با افرادی که بر اساس عادت دست به تکدی گری می زنند برخورد قانونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رفسنجان گفت: برخی از این متکدیان ماهانه بیش از 40 میلیون ریال از طریق تکدی گری درآمد کسب می کنند و به صورت خانوادگی مشغول به انجام این فعالیت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان نیز خواستار اجرای مدیریت جهادی نسبت به شناسایی و ساماندهی متکدیان در این شهرستان شد.

حسین رئیسی ‌نژاد با اشاره به اینکه تکدی گری جنبه مجرمانه دارد و با متکدیان برخورد جدی می شود و برای جلوگیری از این امر نیاز به مدیریت جهادی داریم.

وی با بیان اینکه در زمینه مقابله با متکدیان متخلف و حرفه‌ ای وارد عمل می شویم گفت: از منازل این افراد بازرسی می‌ شود و اموال متکدیان شیاد و حرفه ‌ای ضبط می ‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان نیز گفت: تکدی‌ گری حاوی دهها پیامد منفی فرهنگی و اجتماعی برای کشور است.
نصرالله عباسی افزود: پدیده تکدی گری با ساختارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر جامعه‌ در ارتباط است و با سوء استفاده از احساسات و عواطف انسانی سعی در کسب منافع خود دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: ابتدا باید فرهنگ ‌سازی شود سپس مقابله صورت گیرد، همچنین برای توانمندسازی و حرفه‌ آموزی متکدیان به منظور احراز شغلی مناسب برنامه ‌ریزی شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی خاش، گفت: در راستای تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری به اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفته و در سال گذشته چهار هکتار به سطح زیر کشت گل محمدی افزوده شده است.
خاشی افزود: پیش بینی شده امسال ۱۱ تن گل محمدی از سطح باغات شهرستان خاش برداشت شود.
وی ادامه داد: در این شهرستان گل محمدی پس از فرآوری در منطقه به صورت گلاب و گل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!