Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:26:46 GMT

آئین بزرگداشت شهید قنادپور در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۹۴۴۸

آئین بزرگداشت شهید قنادپور در اهواز برگزار شد

آئین بزرگداشت شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با حضور جمعی از علما و روحانیون آئین بزرگداشت شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این برنامه که با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز برگزار شد اهالی خوزستان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید علی شفیعینماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار شاهوارپورفرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و جمع دیگری از مسئولان لشکری و کشوری در آئین بزرگداشت شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم خوزستان حضور داشتند.

همچنین آیت‌الله محسن حیدرینماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعیرئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و سرهنگ عبدالرضا حاجتیمعاون اجرایی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان نیز در این برنامه حضور یافتند و به مقام شامخ شهید حمید قنادپور ادای احترام کردند.

در حاشیه این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعیرئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: شهدای مدافع حرمکسانی هستند که مسیر تاریخ را عوض کردند البته عظمت و بزرگی مجاهدت آن‌ها در آینده بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بر گردن تاریخ و امت اسلامی حق زیادی دارند، خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز با نثار خون خود به همه نشان دادند که آزادگی و سربلندی در جهان هنوز زنده است.

به گزارش تسنیمشهید حمید قناد‌پور از مدافعان حرم استان خوزستان است که در گروه پزشکی خدمت می‌کرد و در شهر حمص سوریه به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید روز چهارشنبه 31 خرداد ماه سال 1396 همزمان با 26 رمضان در اهواز تشییع شد و در قطعه مدافعان حرم گلزار شهدا آرام گرفت.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند