Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛دراین شب که آحاد برادران و خواهران بویژه جوانان حضور داشتند برای تعجیل در ظهور حضرت اباصالح المهدی(عج)،سلامتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عزت مسلمانان جهان دست به دعا برداشتند.

مراسم احیا و شب زنده داری بیست هفتم ماه مبارک رمضان از ساعت 23 الی 3 بامداد با تلاوت نورانی قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر، سه شبانه روز نماز قضا و سخنرانی حجت الاسلام باقری و توسل قرآن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکراست:مراسم سخنرانی،مناجات و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی تا آخرین شب از ماه نزول قرآن هر شب از ساعت22:30 الی 23:30 ادامه دارد.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، در حاشیه این مراسم گفت:مراسم سخنرانی و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی از اولین شب ماه مبارک رمضان در مسجدجامع شهرکرد با سخنرانی و اجرای حجج اسلام محمدی ، احمدی و باقری آغاز و تا آخرین شب از ماه میهمانی الهی ادامه دارد و با قرائت دعای وداع با ماه نزول قرآن خاتمه می یابد.

حمیدرضا توسلی ادامه داد:در شب های جمعه ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز مغرب وعشاء، ضیافت افطاری، دعای کمیل و در شام های جمعه نیز ساعت23:30 زیارت آل یاسین برگزار شد.

وی افزود: مراسم لیالی با عظمت19-21 - 23 و27 ماه مبارک رمضان با حضور پرشور خیل روزداران بویژه جوانان عزیز هم از ساعت 23با تلاوت قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر، دعای توسل ، یک شبانه روز نماز قضا ، سخنرانی و توسل قرآن توسط حجج اسلام گودرزی -احمدی - محمدی و باقری (دعوت شده از قم، استان و تهران )برگزار شد.

توسلی گفت: اقامه نماز جماعت سه وقت، سخنرانی و بیان احکام پس از اقامه نماز جماعت عصر توسط حجج اسلام احمدی ، هاشمی و شاهسوند، همچنین جزء خوانی قرآن مجید همه روزه پس از اقامه نماز صبح با حضور نمازگزاران برادر و خواهر در مسجد جامع شهرکرد برگزارشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر

سپاهان و استقلال خوزستان در نقش جهان به مصاف هم می روند.

طرفداری | سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ خلیج فارس از ساعت 18:10 پذیرای استقلال خوزستان است.

ترکیب 11 نفره سپاهان برای این دیدار بدین شرح است: 

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر