Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- «فابريس برژيه» مدير عامل شرکت ايرباس از امضاي تفاهمنامه خريد 45 هواپيما از سوي شرکت ايران ايرتور و افزوده شدن اين شرکت ايراني به جمع مشتريان ايرباس ابراز خرسندي کرد وگفت اميدوار به همکاري بلندمدت است.

پايگاه اينترنتي ايرباس در بيانيه اي که روز پنجشنبه منتشر شد نوشت: شرکت هواپيمايي ايران ايرتور مستقر در تهران با امضاي تفاهمنامه خريد45 فروند در نمايشگاه هوايي پاريس به جديدترين مشتري هواپيماي خانواده A320neo تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين شرکت هواپيمايي که 45 سال از تاسيس آن مي گذرد اکنون به فهرست مشتريان جديد ايرباس افزوده شده است. ايران اير تور که سرويس هاي برنامه ريزي شده به بازارهاي داخلي و بين المللي ارائه مي دهد از اين هواپيماي جديد براي مدرنيزه کردن ناوگان و گسترش عمليات خود در بازارهاي داخلي و بين المللي استفاده خواهد کرد.
مجيد شکاري رئيس هيات مديره ايران ايرتور گفت: خانواده A320neo با ويژگي منحصربفردي که امکان بهره وري عملياتي و اعتمادپذيري را فراهم مي کند به راهبرد رشد و توسعه ما کمک خواهد کرد. موفقيت ما به عنوان يک شرکت هواپيمايي داخلي و منطقه اي با سرمايه گذاري در هواپيماي تک راهروي پيشتاز در جهان تقويت خواهد شد.
فابريس بورژيه هم گفت: تعهد به خريد 45 هواپيماي خانواده A320 neo اطمينان شرکت هاي هواپيمايي به نقش پيشتاز ما در بازار هواپيماهاي تک راهرو به دليل کارامدي عملياتي و راحتي بي نظير مسافران را نشان مي دهد.
يادداشت تفاهم امضا شده بايد تاييدهاي لازم را کسب کند و از جمله مورد تاييد دفتر کنترل دارايي هاي آمريکا (OFAC) قرار گيرد. ايرباس اعلام کرده که مطابق با توافق هسته اي و مقررات مربوطه عمل خواهد کرد.
خانواده A320 پرفروش ترين محصول هواپيماهاي تک راهرو هستند که تاکنون 13 هزار سفارش داشته و بيش از 7 هزار و 600 هواپيما به حدود 400 مشتري درسراسر جهان تحويل داده شده است.
خانواده A320 در چهار سايز (A318، A319، A320 و A321) داراي ظرفيت 100 تا 240 مسافر است. اين نوع هواپيما در بازار هواپيماهاي تک راهرو پهن ترين کابين را دارد.
به گزارش ايرنا، مرضيه جعفرزاده مدير روابط عمومي هواپيمايي ايران ايرتور، با اشاره به 18 ماه مذاکرات فشرده با مديران ايرباس و توافق با آنها گفت: با بررسي‌هاي کارشناسي صورت گرفته، در مجموع 45 فروند از خانواده 320 NEO شامل ايرباس 318،319،320،321 با ظرفيت هاي متفاوت از 100 تا 240 صندلي خريداري شده که به مرور به ناوگان هواپيمايي ايران ايرتور اضافه مي شوند.
جعفرزاده افزود: ارزش کلي اين تفاهم نامه 4.5 ميليارد يورو است که در فرانسه و با حضور «فابريس برژيه» مديرعامل ايرباس، «کريستوف موريه» قائم مقام ارشد رييس قراردادهاي ايرباس، «رضا موسوي» مديرعامل ايران ايرتور و مجيد شکاري رييس هيئت مديره به امضا رسيد.
اروپام**9158مترجم: بهجت عباسي**انتشاردهنده:1577**حسن حسين زاده



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود

امام جمعه داران گفت: رفتار و اعمال شیعیان باید موجب تقویت مذهب و دین شود تا خرسندی اهل بیت (ع) را به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی شامگاه _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در اجتماع عزاداران سالروز شهادت امام صادق (ع) در محل آستان مقدس امامزاده احمد (ع) تیران اظهار کرد: رفتار و اعمال شیعیان باید موجب تقویت مذهب و دین شود تا خرسندی اهل بیت (ع) را به وجود آورد.

وی افزود: دوستی و محبت به خاندان عصمت و طهارت با رفتار روشن می‌شود که امام صادق (ع) نیز در روایتی شیعیان را به زینت اهل بیت (ع) بودن توصیه کرده است.

امام جمعه داران با بیان اینکه شیعیان باید از رفتار غلط دوری کنند، تصریح کرد: بعضی از سنت‌ها و رفتارهای غلط شایع در بین شیعیان چالش‌ساز بوده و برای جامعه شیعی آسیب محسوب می‌شود.

ابطحی قمه‌زنی و مداحی‌های غیر عرفی را نمونه‌ای از این آسیب‌ها بیان کرد و اذعان داشت: دشمن از این رفتارهای غلط و سنت‌های نادرست به نفع تبلیغات رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: رفتارهای حاشیه‌ساز علاوه بر اینکه مایه نگرانی و ناراحتی اهل بیت (ع) است، به جامعه شیعی نیز آسیب می‌زند.

امام جمعه داران با بیان اینکه امام صادق (ع) به شاگردان خود افتخار می‌کرد، تصریح کرد: آن حضرت در پاسخگویی شاگردانش به سوالات مخاطبان با افتخار و خرسندی نگاه کرد و ابراز خوشحالی داشت.

ابطحی ادامه داد: رفتار و عمل نیکو شیعیان مایه خرسندی اهل بیت (ع) خواهد بود پس باید بر این رفتار پیش رفته و خوشحالی به وجود آوریم.

وی به دلسوزی اهل بیت (ع) نسبت به شیعیان اشاره کرد و یادآور شد: آن‌ها برای هدایت بشر و سلامتی دنیا و آخرت ما دعا می‌کنند و باید قدرشناسی عملی باشیم.

امام جمعه داران با اشاره به اینکه همه نسبت به اعمال خود حسابرسی کنیم، گفت: عاقبت رفتار انسان برای خودش خواهد بود و نباید نسبت به سعادتمندی خود بی‌تفاوت باشیم.

کد خبر 750401

دیگر خبرها

  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود