Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اگر پرورش گل و گياه يکي از تفريحات مورد علاقه شماست، شايد بدتان نيايد که از اپليکيشن هاي اين زمينه براي راحت تر شدن کارتان کمک بگيريد. خوشبختانه اين روزها اپ هاي زيادي داريم که تکنولوژي را به خدمت کشاورزان، باغداران و علاقه مندان به گل و گياه آورده اند؛ از آن هايي که به تشخيص گياهان کمک مي کنند گرفته تا اپليکيشن هاي مديريت آبياري و اپ هايي که مي توانيد به لطف آن ها محصولات کشاورزي خود را به فروش برسانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جعبه ابزار اين هفته شش مورد از اين اپليکيشن ها را به شما معرفي خواهيم کرد. پس از شما دعوت مي کنيم که تا پايان همراه مان باشيد.
PlantNet
وقتي در پارک يا باغي مشغول قدم زدن هستيد و به گل زيبايي بر مي خوريد، احتمالا دوست داشته باشيد که اسم آن را بدانيد. اگر خودتان گياه شناس نيستيد و دور و بري هايتان هم نمي توانند در اين موضوع کمکي بکنند، خوشبختانه اپليکيشن PlantNet هست که اين کار را برايتان انجام دهد.
اين اين اپليکيشن آموزشي بسيار مفيد آرشيوي عظيم از 3700 گونه گياهي شناخته شده را در خود گنجانده و مي تواند گياهان مختلف را از طريق برگ، ميوه، گل يا پوست تنه تشخيص بدهد.
براي اين کار کافيست که از گياه عکس بگيريد و آن را براي آناليز به دست PlantNet بسپاريد. اپليکيشن از تطبيق دادن عکس شما با آرشيو تصاويرش مي تواند گياه را با دقتي «قابل قبول» برايتان تشخيص بدهد. البته عواملي هم هستند که به افزايش دقت اين تشخيص کمک مي کنند که مي توانيد با مراجعه به اين لينک از آن ها آگاه شويد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 «از اسرائیل خواسته‌ایم تا برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد... اگر پهپادهای انتحاری ایرانی به موقع شناسایی نشوند کاملا می‌توانند هدف خود را منهدم کنند...» این فرازهایی از گزارش تلویزیون اوکراینی درباره کپی پهپادهای شاهد 136 ایران است که روس‌ها در جنگ با اوکراین استفاده می‌کند. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود