Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه حمله مقتدرانه به داعش تنها جزئي از وجه اقتدار ايران است، گفت: ايران لنگرگاه ثبات و امنيت در منطقه است.

به گزارش گروه سياسي خبرگزاري ميزان به نقل از خانه ملت، دکتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي بعد ازظهر امروز پنج شنبه (1 تيرماه) در مورد حمله مقتدرانه موشکي ايران به داعش و پيام آن به آمريکا و اسراييل، افزود: اين حمله ابتکار خوب و مفيدي از جهات مختلف اعم از زمان و نوع حمله بود و با توجه به گزارش هايي که به بنده ارسال شده موفقيت اين عمليات نشان مي دهد بسيار اين تصميم گيري با درايت صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي گفت: برداشت من اين است جمهوري اسلامي ايران در مسايل منطقه اي با هشيار تصميم مي گيرد و مقام معظم رهبري نيز که در مجموع امور را هدايت مي کنند با هوشياري و تدبير اين طراحي ها را به عمل مي آورند و اين باعث عزت و عظمت ملت ايران است که در مسايل منطقه اي که آشفتگي در منطقه است، ايران لنگرگاه ثبات و امنيت بخش و مقتدر باشد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي، گفت: جزيي از وجه اقتدار ايران در اين عمليات مشاهده شد به ويژه بعد از رفتارهاي سبکسرانه اي که برخي کشورها در منطقه داشتند و برخي الفاظي که آمريکايي ها بعد از حرکت تروريستي در ايران به زبانشان آمد، لازم بود گوشه اي از وجه قدرت جمهوري اسلامي نشان داده شود که تاثيرگذار بود.

دکتر لاريجاني افزود: اين عمليات از نظر قدرتمندي جمهوري اسلامي ايران و ضربه به تروريست ها تاثيرگذار بود و تروريست ها هم بايد اين را بفهمند که جمهوري اسلامي ايران در مسايل خود با صبر اما با دقت، عمل خواهد کرد و مهم نيست آنها را در جغرافياي خود پيدا کند بلکه هرجا تروريست ها را پيدا کند نسبت به آنها سرکوب گرانه عمل خواهد کرد و اين عمليات از اين جهت مي توانست نماد خوبي باشد.

پايان پيام/





منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق روز دوشنبه در دیدار با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ابراز خوشحالی از حضور در تهران و دیدارهای انجام شده، گفت: امنیت ایران، امنیت ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه اقلیم کردستان عراق به امنیت جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند.

وی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، چه در دوران مبارزه با حکومت صدام و چه بعد از آن و شکل‌دهی به عراق جدید، ابراز امیدواری کرد که تا روابط اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد از جمله در بُعد امنیتی و اقتصادی بیش از پیش گسترش یابد.

احمدیان نیز با خوشامدگویی به بارزانی روابط جمهوری اسلامی ایران با ملت عراق و از جمله مردم کردستان عراق را روابط تاریخی و فرهنگی بسیار عمیق و دیرینه برشمرد که مبتنی بر آرمان‌های مشترک شکل گرفته و در طول زمان مستحکم شده است. لذا نباید اجازه داد هیچ طرف ثالثی اعم از رژیم صهیونیستی با ضدانقلاب و معارضین جمهوری اسلامی ایران به آن خدشه وارد کند.

همچنین وی برای همکاری جامع با اقلیم کردستان در چارچوب قانون اساسی عراق اعلام آمادگی کرد.

احمدیان افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده است همه گونه حمایتی از مردم، حاکمیت عراق و اقلیم کردستان و به‌ویژه شخص آقای نیچروان بارزانی را به عمل آورد.دو طرف همچنین بر اجرای کامل توافقنامه امنیتی جمهوری اسلامی ایران و عراق تا حصول نتیجه و رفع کامل ناامنی تأکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است