Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران از تایید انتخابات در شهرستان‌های شهریار،‌ پاکدشت و دو بخش شریف آباد و چهاردانگه خبر داد و گفت که تصمیم‌گیری نهایی درباره وضعیت انتخابات شوراها در دو حوزه پرند و کهریزک به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات واگذار شد.علیرضا رحیمی ، درباره آخرین وضعیت تایید انتخابات شوراها در استان تهران گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده درباره شکایات واصله و گزارشات دریافتی از اشخاص و مراجع مختلف در انتخابات شورای اسلامی در استان تهران، صحت انتخابات در اکثر بخش‌ها و شهرها تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات شوراها در 6 شهر و 16 بخش در روستا امروز (پنجشنبه) مورد رسیدگی نهایی قرار گرفت، بیان کرد: بر این اساس صحت انتخابات شهرستان شهریار با پیشنهاد ابطال دو صندوق رای تایید شد. در شهرستان پاکدشت نیز پیشنهاد شد که دو صندوق پارچین ابطال شود و بر این اساس انتخابات مورد تایید هیات نظارت استان تهران قرار گرفت.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران ادامه داد: در بخش شریف آباد شهرستان پاکدشت نیز پیشنهاد شد که آرای سعید پازوکی به عنوان عضو منتخب علی البدل باطل شود و با این ابطال انتخابات در شریف آباد تایید شد. در شهر چهاردانگه مربوط به شهرستان اسلامشهر که بحث‌های زیادی پیرامون آن مطرح بود، پیشنهاد شد آرای اکرم عبیری و جعفر مرادی باطل شود و انتخابات در این شهر نیز مورد تایید قرار گرفت.

رحیمی درباره وضعیت تایید انتخابات در حوزه پرند مربوط به شهرستان رباط کریم و حوزه کهریزک مربوط به شهرستان شهر ری گفت: با توجه به پیشنهاد هیات‌های اجرایی و نظارت این دو شهرستان مبنی بر ابطال کل انتخابات در این حوزه‌ها قرار شد که تصمیم‌گیری نهایی به هیات مرکزی نظارت واگذار شود، چون دیگر زمان لازم برای بررسی کل حوزه در اختیار هیات‌ها وجود ندارد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران خاطرنشان کرد: صحت انتخابات در اکثر بخش‌ها و شهرهای استان تهران در هیات نظارت استان به تایید رسید که شنبه فهرست کامل آن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پیش از این انتخابات شوراها در 9 شهرستان استان تهران به تایید هیات نظارت رسیده بود، افزود: این 9 شهرستان شامل تهران،‌ پیشوا،‌ رباط کریم، ‌دماوند، فیروزکوه، قدس، قرچک، ورامین و شمیرانات (لواسان و شمشک) است، همچنین انتخابات شوراها در اکثر بخش‌های استان تهران نیز با احتساب رسیدگی‌های جدید مورد تایید هیات نظارت استان تهران قرار گرفتند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدعباس نوربهاء در همین رابطه افزود: عضویت در پروژه ریال دیجیتال به دو صورت متولی و عضو عادی نزد بانک مرکزی بوده که عضو متولی دارای ویژگی تایید تراکنش ریال دیجیتال و توسعه قرارداد هوشمند را داشته و راسا امکان ارائه خدمات مرتبط با کیف ریال دیجیتال و کاربر را دارا خواهد بود.

نوربهاء تصریح کرد: بانک شهر از آبان ماه سال گذشته آمادگی خود را جهت همکاری در این پروژه ریال دیجیتال به عنوان عضو متولی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پس از تایید آن بانک، بانک شهر به عنوان عضو متولی ریال دیجیتال معرفی شد.
وی با بیان اقدامات صورت گرفته در راستای عضویت بانک شهر، گفت: مرحله اول پیاده سازی کیف پول عادی و تجاری به صورت پایلوت و در محیط تستی شبکه برنای بانک مرکزی بوده که این مهم انجام و تایید بانک مرکزی را نیز گرفت. در ادامه محیط عملیاتی این پروژه نیز پیاده سازی و هم اکنون آماده بهره برداری است.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر عنوان کرد: پول دیجیتال بانک مرکزی مفهومی نوین است که به ارز دیجیتالی که بانک مرکزی آن را منتشر کرده است، دلالت دارد. این نوع پول در برخی از کشوری های جهان مورد استفاده قرار گرفته و برخی دیگر نیز در حال تحقیق و آزمون بر روی آن هستند.
نوربهاء ادامه داد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز این مراحل را پشت سرگذاشته و در حال ارائه آن با نام ریال دیجیتال بوده و به عنوان یکی از بانک های مرکزی دنیا، این نوع پول را منتشر می کند.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر خاطرنشان ساخت: ریال دیجیتال از طریق بانک های عامل توزیع شده و این بانک ها باید نرم افزارهای لازم را توسعه دهند تا این پول برای کابران قابل استفاده باشد؛ خوشبختانه این مهم در بانک شهر و در راستای تحقق شعار "نوآوری در خدمت" به مشتریان ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است