Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت :در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب بانكي آنها بصورت اينترنتي مبالغي به سرقت رفته است بررسي موضوع در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مقام مسئول عنوان داشت:با انجام تحقيقات لازم از شكات مشخص گرديد كه آنها عضو سايتي با موضوع همسريابي موقت شده اند و بابت عضويت نيز مبلغي را پرداخت نموده اند لذا بررسي هاي اوليه از سايت مذبور نشان داد كه درگاه بانكي سايت، فيشينگ و جعلي بوده و اطلاعات حساب كاربران را به سرقت مي برده است.

سرهنگ مرتضوي افزود:با وجود اينكه سارق يا سارقين با مهارت بالا پول را با روش هاي پول شويي از حساب كاربران خارج مي نمودند اما با تلاش كارشناسان پليس فتا سرانجام هويت متهمين كه دو جوان 20 و 25 ساله و ساكن در يكي از استان هاي كشور بودند مورد شناسايي قرار گرفت.

وي بيان داشت: با مشخص شدن هويت متهمان اكيپي از ماموران اين پليس با اخذ نيابت قضائي به محل مورد نظر اعزام و هر دو نفر در مخفيگاهشان دستگير و به پليس فتا استان منتقل شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهمان در مواجه با مدارك و مستندات صريح پليس به بزه انتسابي خود اقرار و به سرقت از حساب تعداد 15 نفر از شهروندان استان به مبلغ يك ميليارد و 500 ميليون ريال اعتراف كردند.

مرتضوي در پايان خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه هيچ كدام از سايت هاي همسريابي داري مجوز قانوني نمي باشند لذا مي توانند مرتكب تخلفات متعددي گردند به همين جهت توصيه مي شود كاربران از عضويت و فعاليت در اين گونه سايت ها اجتناب نمايند.

رئيس پليس فتاي استان متذكر شد :همچنين لازم است براي شناسايي درگاه اصلي بانك از جعلي به آدرس آن دقت شود تا مطابق آدرس درگاه اصلي بوده و ابتداي آن عبارت https قيد شده باشد .

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان