Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@13:11:57 GMT

گل‌محمدی: خالد شفیعی را دیگر نمی‌خواهم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۷۱۱۴۵

گل‌محمدی: خالد شفیعی را دیگر نمی‌خواهم

سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام‌کرد دیگر نیازی به خالد شفیعی ندارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل‌محمدی از مسئولین این باشگاه درخواست کرد با توجه به بدقولی های مکرر و رفتارهای غیر حرفه‌ای خالد شفیعی که با گذشت چند هفته حاضر به تمدید قراردادش نشده اقدامی برای تمدید قرارداد این بازیکن نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس گل محمدی با توجه به درخواست مالی قابل توجه خالد شفیعی که حتی مورد پذیرش مسئولان باشگاه قرار گرفته بود و باز هم منجر به حضور شفیعی و تمدید قرارداد این بازیکن نشد به تراکتوری ها اعلام کرد دیگر علاقه ای به حضور شفیعی در این تیم ندارد و درخواست کرد تماس های باشگاه برای تمدید قرارداد متوقف شود.


این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی روز پنج شنبه کلیه شرایط مورد نظر شفیعی را پذیرفته بودند و طبق وعده قبلی در انتظار حضور این بازیکن برای تمدید قرارداد و دریافت کلیه مطالبات گذشته همچنین چک پیش پرداخت فصل جدید بودند اما این بازیکن باز هم برای تمدید قرارداد حاضر نشد.


به این ترتیب گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که با توجه به رفتارهای غیر حرفه ای این بازیکن دیگر اقدامی برای تمدید قرارداد وی صورت نپذیرد.

یحیی گل محمدی (سرمربی) تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود

هرموسو پس از ۵ سال، اتلتیکو مادرید را ترک می‌کند

طرفداری | به گزارش متئو مورتو از رلوو، اتلتیکو مادرید از ادامه مذاکرات با ماریو هرموسو منصرف شده و قرارداد این مدافع ۲۸ ساله را تمدید نخواهد کرد؛ در نتیجه هرموسو در پایان فصل جاری و پس از ۵ سال، از روخی بلانکو جدا می‌شود.

هرموسو که در تابستان ۲۰۱9 از اسپانیول به اتلتیکو مادرید منتقل شده بود، تا به این لحظه 169 بازی برای سفید و قرمزپوشان انجام داده و آمار ۱۰ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رسانده است. قهرمانی لالیگا در فصل ۲۰۲۰/۲۱، تنها دستاورد هرموسو در اتلتیکو مادرید بوده‌است.

از استون ویلا، یوونتوس، اینتر و بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتریان ماریو هرموسو نام برده می‌شود. با این حال، مدافع اسپانیایی تا به این لحظه هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند