Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي گفت:امروز نظام سلطه از طريق رسانه‌ها، تريبون‌ها و ده‌ها سايت و تلويزيون، حق و باطل را در هم مي‌آميزند و ده‌ها خبر در هر لحظه پمپاژ مي‌کنند که حتي براي برخي افراد متدين و خوب تشخيص حق و باطل غامض مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي معاون اول و سخنگوي دستگاه قضا در ديدار با خانواده معظم شهدا که همزمان با اولين روز هفته قوه قضائيه و در مجتمع فرهنگي شهيد بهشتي برگزار شد، اظهار کرد: خدا راسپاسگزارم که توفيق يافتم در جمع شما خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران حضور يابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن گراميداشت روز قدس ادامه داد: وقتي خانواده شهدا را انسان مي‌بيند از خود شرمنده مي‌شود، ما همه وجودمان بدهکار است و ذره‌اي نتوانستيم به وظيفه‌اي که در قبال اين نظام و عزيزان داريم عمل کنيم.


معاون اول دستگاه قضا با طرح اين سئوال که امروز براي ادامه مسير شهادت‌ها و جانبازي ها وظيفه ما چيست، بيان داشت: نظام سلطه امروز به سرکردگي آمريکا بيش از گذشته نسبت به اين انقلاب عناد و کينه پيدا کرده است چون روزي فکر مي‌کرد اين انقلاب همانند ساير انقلاب‌ها چند صباحي راهش با فريب تخريب کج مي‌شود.


حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي با بيان اينکه نظام سلطه امروز جنگ نرم و سخت را در هم آميخته، گفت: نظام سلطه مي‌داند اسلام ناب مرزها را در هم درنورديده و يک لشکر به نام حيدريون، فاطميون، علويون و ساير نيروهاي رزمنده به نام لشکر اسلام تلاش مي‌کنند.


وي افزود: نظام سلطه آنجايي که مي‌توانند و زورشان مي‌رسد با جنگ سخت و در جايي که نمي‌توانند با جنگ نرم اقداماتي را انجام مي‌دهند.


سخنگوي قوه قضائيه تصريح کرد: امروز وجه غالب مبارزه نظام سلطه و در راس آن امريکا و رژيم غاصب صهيونيستي جنگ نرم است.


حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه از طريق رسانه‌ها، تريبون‌ها و ده‌ها سايت و تلويزيون حق و باطل را در هم مي‌آميزند و ده‌ها خبر در هر لحظه پمپاژ مي‌کنند که حتي براي برخي افراد متدين و خوب تشخيص حق و باطل غامض مي‌شود.


معاون اول دستگاه قضا ادامه داد: گاهي فضا را به گونه‌اي مشوش مي‌کنند که براي اهل بصيرت خير؛ اما کساني که کمي غفلت دارند نمي‌دانند کجا زمين دوست و دشمن است.


وي حزب اللهي‌ها را بهترين هنرمندان دانست و گفت: امروز گاهي به عنوان طرفداري از هنر ابتذال ترويج مي‌شود و با ترويج ابتذال انقلابي گري از بين مي‌رود.



حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي ادامه داد: وقتي فرد را به اين سمت گرايش دادند و پذيرفت و يا وقتي يک فرد به عنون کارگزار حکومت 150 ميليون، 70 ميليون و يا 100 ميليون گرفت کي مي‌تواند رنج فقير را درک کند و با اين وجود فرزندان او چگونه بار مي‌آيند. بنابراين پيداست وقتي کسي را به اين سمت گسيل دادند و رو به دنيا آورد ديگر نمي‌تواند انسان مقاوم و طرفدار آدم هاي شريف باشد.


وي ادامه داد: امروز تلاش دشمن اين است که روحيه انقلابي را با گرايش دادن ما به مسائل دنيوي شيطاني و مسائل دست چندم و غافل کردن از هدف اصلي و شهدا بگيرد و وقتي انقلابي گري يادمان برود درک نمي‌کنيم چرا شهيد و جانباز داده‌ايم.


سخنگوي قوه قضائيه افزود: دشمن مي‌خواهد روحيه استقامت را از ما بگيرد و تمام تلاش دشمن اين است که بگويد آمريکا يک روزي در 28 مرداد کودتا کرد و رفت و به فراموشي بسپارند که اين کشور از سال 32 تا امروز چه جنايت هايي عليه ايران کرده است.


وي تصريح کرد: مي‌خواهند به فراموشي بسپارند که همين امروز در منطقه ما چه مي‌گذرد، مي‌خواهند به آمريکا رنگ و لعاب بدهند تا از تنفر مردم به اين کشور بکاهند و بگويند آمريکا ديگر شيطان بزرگ نيست در دل برخي از آن‌ها اين هست؛ اما جرات اينکه بيان کنند را ندارند و آن کسي که استقامت مي‌کنند را به عنوان تندرو و افراطي معرفي مي‌کنند.


سخنگوي قوه قضائيه با تاکيد بر حفط روحيه انقلابي گري، بصيرت و استفامت اظهار کرد: يادم نمي آيد روزهايي را که جوانان ما را ترور مي کردند. در آن روزها نمي دانستيم همکار ما سالم به محل کار (دادگاه انقلاب که آن موقع در اوين بود) مي رسند يا نمي رسند و صبح که مي آمديم سراغ يکديگر را مي گرفتيم و مي پرسيدم کسي شهيد نشده است. شهيد طباطبايي و ديگران همکاران را در ماموريت ها شهيد و يا مجروح کردند. در آن روزها بسياري از خانواده دلشان مي لرزيد که آيا عزيزشاتن سالم بر مي گردد يا خير.


وي افزود: خدا شهيد قديريان را رحمت کند که يک ماه در جبهه و يک ماه در داخل با تروريست‌ها مي جنگيدند اين روحيه انقلابي گري بود که نقشه هاي دشمن را نقش بر آب کرد.


سخنگوي قوه قضائيه تصريح کرد: اين داعشي که شما امروز مي بينيد که مي سوزاند، شکم مي‌درد و جگر را مي‌خورد و به زن و مردم و بچه هاي کوچک رحم نمي کنند شما ببنيد که منافقين همين گونه بودند افراد را مي سوزاندند، پوست سر آن ها را مي کندند ، زنده به گور مي کردند و شکنجه مي دادند، زن و بچه را سر سفره افطار به مسلسل مي بستند، خرمن کشاورز بيچاره و محصول يک سال عمر او را به آتش مي کشيدند و کاسب را به دليل اينکه چهره حزب الهي داشت ترور مي کردند .


وي گفت: امروز نيروي پاسدار عزيز شما و مجاهدين في سبيل الله وقتي مي خواهند يک موشک به طرف تروريست هاي تکفيري شليک کنند از طرف فرماندهي کل قوا به آن ها دستور داده مي شود که در جايي موشک بزنيد که مردم نباشند و هيچ بي گناهي کشته نشود.


حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي خاطرنشان کرد: متولي جانبازان و ايثارگران براي انتقال مسائل و پيگيري امور پيش قدم باشند و در اين حوزه تلاش بيشتري کنند.









خبر در حال تکميل است...








منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | شکست پاری سن ژرمن در خانه دورتموند و تمایل بارسلونا به خرید یوسوا کیمیش تیترهای کیوسک امروز (پنجشنبه 2 مه 2024) بودند.

سیبلس داغ 
ام باپه باید کامبک بزند سقوط ام باپه برابر دیوار زرد
کروس می‌ماند فولکروگ به آلمانی‌ها مزیت داد
کیمیش در اولویت پاری سن ژرمن باید کامبک بزند
آرائوخو، تصمیم قریب‌الوقوع جیدون هیجان‌انگیز
رشفورد: عجله‌ای برای رفتن ندارم
مارکوس با وجود تمایل باشگاه برای فروشش، در یونایتد خوشحال است به دیوار خوردند 2 مه در ایتالیا تعطیل رسمی است و روزنامه‌های ورزشی این کشور منتشر نمی‌شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه