Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مراکز فرماندهی و تسلیحاتی تروریست‌های داعش گفت: جمهوری اسلامی با گذشت چند دهه از استقرار نظام موفق شده به خوبی ابزار دفاعی لازم را با دستان خودش تولید کند تا بتواند از نظام و میهن دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: جمهوری اسلامی نشان داد وقتی اعلام می‌کند هرگونه تعرضی را پاسخ می‌گوید واقعا به این حرف به سرعت عمل می‌کند و این نشانه اقتدار و توانمندی و به هوش بودن نیروهای مسلح و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است.

کلانتری با اشاره به خوشحالی مردم از سیلی محکم سپاه به تروریست‌ها، تاکید کرد: من وقتی خبر این حمله را شنیدم به یاد جمله فراموش نشدنی امام (ره) افتادم که فرمود: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

وی گفت: سپاه با حمله به تروریست‌ها گوشه‌ای از اقتدار و رشادت‌هایی را که در زمان جنگ،‌ سپاه، بسیج و نیروهای مسلح ما انجام دادند را به نمایش گذاشت.

کلانتری تاکید کرد: سپاه مستقیما موشک‌های خود را به سمت مراکز فرماندهی و تسلیحاتی نیروهای تروریستی داعش نشانه گرفت و به هدف زد و پیام اصلی این حمله متوجه حامیان منطقه‌ای و جهانی داعش بود که اگر یک زمان در ذهن خودشان بخواهند نقشه‌هایی علیه جمهوری اسلامی بکشند این ملت و نیروهای مسلح ما لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

منبع: فارس

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، منوچهر متکی شنبه شب در گفت وگوی اختصاصی با برنامه البعد الرابع (بعد چهارم) در شبکه خبری العالم، گفت: عملیات «وعده صادق» در واقع نخستین عملیات نظامی تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعد از جنگ تحمیلی بود که در سطح و در شرایط خاص خود اجرا شد.

متکی افزود: این عملیات که در پاسخ به تجاوز بزدلانه رژیم "اسرائیل" به سفارت ایران در دمشق صورت گرفت که به شهادت تعدادی از ایرانی ها منجر شد، بخش کوچکی از توانایی های ایران را در مقابله با رژیم صهیونیستی نشان داد.

وی ادامه داد: فضایی که این عملیات در آن انجام شد، فضایی خاص بود. برای اولین بار و صرف نظر از رزمایش ها ایران توانست صدها موشک و پهباد از انواع مختلف را بر اساس طرحی برنامه ریزی شده و دقیق شلیک کند و به دشمن حمله کند.

متکی ادامه داد: این حمله نشان داد هر پرنده‌ای که به اهداف جمهوری اسلامی ایران حمله بکند و نیز جایی که از آن جا به پرواز درآمده است، مورد حمله قرار خواهد گرفت.

وزیر امور خارجه پیشین ایران اظهار داشت: شبی که ایران به اراضی اشغالی حمله کرد، برای دشمن یک کابوس بود چرا که بیش از ۲۰۰ پهباد به سمت اراضی اشغالی به پرواز در آمد و موشک های بسیاری نیز به سمت اهداف موردنظر شلیک شد.

متکی گفت: رژیم صهیونیستی به همراه سه کشور معروف به کشورهای هسته‌ای یعنی آمریکا، فرانسه، بریتانیا درصدد مقابله با حمله ایران برآمدند و تصور می کردند که می توانند حمله موشکی و پهپادی نیروهای ما را خنثی کنند، اما نیروهای نظامی ما با روش ها و تدبیرهای مختلف، توانستند که قدرت های نظامی دشمن را به خود مشغول کنند. درنتیجه موشک ها با قدرت به مواضع مورد نظر اصابت کرد.

متکی در پایان سخنان خود گفت: این عملیات آموزش و تمرینی برای نیروهای نظامی ما در خارج از محدوده جغرافیایی بود و همانطور که می دانید ما با تهدیداتی از سوی خارج روبرو هستیم اما نیروهای مسلح ما از آمادگی و تجهیزات لازم برخوردارند و توانستند این عملیات را با موفقیت انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس