Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس درصد نقطه استان با حرکت مردم روزه دار به سمت میعادگاه های نماز جمعه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس در شهرها و روستاهای استان همزمان با سراسر میهن اسلامی از لحظاتی قبل آغاز و با شرکت روزه داران در نماز جمعه به پایان خواهد رسید.
در این راهپیمایی حضور جوانان وکودکان چشمگیراست وهمه با شعار مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا خشم وانزجار خود را از استکبار جهانی واسرائیل غاصب به جهانیان نشان می دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبا حمایت از مردم مظلوم فلسطین وغزه همراهی خود را با آنها اعلام می کنند

مردم همیشه در صحنه در این راهپیمایی قاطعانه ندای" امنیت مردمان مظلوم فلسطین و قدس عزیز امنیت اسلام است "را سر میدهند وبر آزادی قدس شریف تاکید میکنند
این راهپیمایی در کرمان از چهار راه توحید(ارگ) اغاز وبه مصلی بزرگ نمازجمعه ختم خواهد شد.

همچنین در شهرستانها وبخشهای استان نیز راهپیمای روز قدس با حضور گسترده مردم برگزار ودر پایان با قرائت قطعنامه به پایان می رسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا