Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مهدی محمدی، فرماندار قائمشهر، در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: پس از بررسی شکایات از سوی هیات اجرایی و نظارت استان، اکنون صحت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای قائمشهر تائید و امانتداری دست اندرکاران برگزاری انتخابات برای همه ثابت شده است.

وی افزود: در روز اخذ رای با حکم دادستانی شهرستان دستکم 68 نفر از افرادی که به دنبال تخلفات انتخاباتی بودند بازداشت شدند تا خدشه ای به روند قانونی کار وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قائمشهر با گلایه از برخی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراها در این شهرستان، گفت: برخی از آنان مدعی شده بودند انتخابات ناسالم برگزار شد و حتی در برخی از سایت ها به دنبال تخریب بودند. اکنون که نتایج و صحت انتخابات در مراجع قانونی تائید شده، این افراد چگونه می خواهند در فردای قیامت پاسخگو باشند؟

این مقام مسئول تاکید کرد: نقد منصفانه خوب است و سبب اصلاح امور می شود و مشی دولت تدبیر و امید هم همواره احترام گذاشتن به ناقدان منصف و بهره گیری از نقد آنان برای اصلاح امور بوده، اما تخریب که باعث تشویش اذهان عمومی شود جایز نیست و تخریب کنندگان باید از عواقب اخروی آن بترسند.

محمدی افزود: اکنون که مراجع قانونی صحت انتخابات شوراها در شهرستان را تائید کردند و بر همگان مشخص شد که تخلفی صورت نگرفته، از اعضای جدید شوراهای اسلامی می خواهم تا برنامه محور برای حل مشکلات شهرستان اعم از شهر و روستاها اقدام کنند.

فرماندار قائمشهر همچنین در این جلسه گفت: بودجه عمرانی این شهرستان در سال جاری نسبت به پارسال 35 درصد بیشتر شده است و امیدوارم با تخصیص کامل بودجه مصوب، بخش زیادی از طرح های نیمه تمام شهرستان تکمیل و بهره برداری شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم

محمد نیکخواه گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بم و اقدام به موقع از تخریب اراضی ملی و برداشت غیر مجاز شن و ماسه در منطقه روداب غربی شهرستان جلوگیری شد. 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم بیان کرد:  پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی و همکاری مردم طبیعت دوست از هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • متولدین ۸۵ می‌توانند رای دهند
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس