Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشقاوی در جمع راهپیمایان روز قدس در ساری : رژیم سفاک صهیونیستی به سزای اعمال ننگین خود می‌رسد‌ . معاون وزیر خارجه در ساری گفت : عمر صهیونیسم بین‌الملل به پایان رسیده است .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون وزیر خارجه امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای جمعه ساری با اشاره به اینکه دشمنی استکبار در کشورهای اسلامی تمامی ندارد ، گفت: عمر صهیونیسم بین‌الملل به پایان رسیده است و رژیم سفاک صهیونیستی به سزای اعمال ننگین خود می‌رسد‌ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قشقاوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نماینده صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا در منطقه است، افزود : رژیم اشغالگر قدس به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ بود که به برکت
انقلاب ‌اسلامی ، این طرح به شکست انجامید و امروز برای ایجاد ناامنی در کشورهای
مختلف و نیز جنگ مذهبها در منطقه تلاش می کند .
قشقاوی به حادثه تروریستی 17 خرداد تهران اشاره کرد و افزود : داعش منطقی ندارد و با انجام عملیات تروریستی در کشورهای مختلف به دنبال تخریب چهره اسلام است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی به درجه تعالی و اقتدار رسیده است ، افزود : منافع ملی ایران در گرو هویت ملی است و باید در چارچوب خط ولایت به آرمان و میراث امام و نامگذاری روز قدس پایبند بمانیم.
معاون حقوقی و کنسولی وزیر خارجه به حضور پرشور و گسترده مردم مازندران همگام با ملت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت : حضور ملت در راهپیمایی روز قدس ، خط بطلانی بر توطئه های استکبار است.
قشقاوی با اشاره به اقدام سپاه در موشک باران مواضع تروریستها در سوریه گفت : آنچه زده شد میانبرد بود و موشک‌های قوی مانده است.
معاون کنسولی وزارت امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد : برای حفظ ایران اسلامی به قدرت نرم دیپلماسی و قدرت سخت سپاه قدس و نیروهای نظامی نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند

به گزارش صدای ایران،ایسنا، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آنها شده تصمیم‌گیری کنند.

دیگر خبرها

  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت