Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این گزارش به مرور رویدادهایی که سینما در این هفته از سر گذراند، می‌پردازید.


نشست خبری جشنواره نهال برگزار شد


نشست خبری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «نهال» با حضور خاتون حیدری فاروقی دبیر این جشنواره، نگار خسروی مسئول روابط عمومی، آناهیتا هوشان دبیر بخش بین‌الملل، پیوند اقتصادی دبیر انجمن علمی سیما و متین احمدی از اعضای گروه اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکران خصوصی فیلم «آپاندیس» با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد

مراسم اکران خصوصی فیلم «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی، با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.


امیر علی دانایی، بازیگر این فیلم گفت: فیلم سینمایی «آپاندیس» اولین تجربه من با یک کارگردان کار اولی بود و می‌توان گفت که به حق این فیلم در جشنواره اجحاف شد و هوشنگ گلمکانی بعد از تماشای فیلم گفت فیلمی دیدم که از بسیاری از آثار حاضر در جشنواره بهتر بود.


داوران مسابقه فیلمنامه‌‌نویسی گروه اندیشه‌های نو بخش تألیفی معرفی شدند


اسدالله اعلایی، جمشید خانیان، حمید دهقان‌پور، مجید صدیقی، قاسمعلی فراست، بیژن میرباقری و وحید نیکخواه آزاد به عنوان داوران مسابقه فیلمنامه‌های تألیفی گروه اندیشه‌های نو هفتمین مسابقه فیلمنامه‌نویسی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انتخاب شدند.


جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره پورتو پرتغال به سارا بهرامی رسید


فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» به کارگردانی رقیه توکلی که به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغال راه یافته بود، در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره شده است. سارا بهرامی برای بازی در فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره پورتو پرتغال را دریافت کرد.


مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم شهر تمدید نخواهد شد


مهلت ثبت‌نام اینترنتی و ارسال اثر به بخش مسابقه جشنواره فیلم شهر، تا پایان وقت اداری 31 خرداد ماه تمدید شده است. متقاضیان تا این زمان فرصت دارند که علاوه بر ثبت‌نام اینترنتی، نسخه بازبینی خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.


نامزدهای فیلمنامه‌های اقتباسی دو گروه اندیشه‌های نو و حرفه‌ای معرفی شدند

ان؛ جلسه داوری مسابقه فیلمنامه‌های اقتباسی دو گروه اندیشه‌های نو و حرفه‌ای سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شد که از میان شرکت‌کنندگان در این دو بخش، 12 فیلمنامه اقتباسی به عنوان نامزدهای دریافت جایزه معرفی شدند.


مراسم تقدیر از ابطحی برگزار شد


با حضور مهندس محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی، محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، جلیل اکبری صحت مشاور رئیس سازمان و حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، جلسه تقدیر از تلاش سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل پیشین و آغاز به کار رسمی مهدی یزدانی مدیرعامل جدید موسسه رسانه‌های تصویری برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟