Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی فدوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین به مناسبت روز جهانی قدس، افزود: آن میزان که از اقتدار دفاعی و موشکی ایران در فضای رسانه ای اعلام می شود بسیار کمتر از واقعیت موجود است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به خوبی از اقتدار دفاعی و موشکی ایران آگاهی دارد اظهار کرد: از نخستین روزهای شکل گیری حکومت ظالم آمریکا که در دورترین نقطه جهان قرار دارد این تفکر وجود داشت که دستیابی به دیگر سرزمین ها باید از طریق دریا انجام شود لذا آمریکا توان خود را به تجهیز ناوگان دریایی و هوایی معطوف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا برای دستیابی به سایر مناطق جهان 700 پایگاه نظامی خارجی دارد و بر اساس توان دریایی خود تلاش دارد اقتدار خویش را در منطقه حفظ کند.
فدوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته قدرت و نیروی نظامی دریا پایه آمریکا را در موضع دفاع و شکست قرار دهد و یقین داشته باشید که اگر قدرت دریایی آمریکا از بین برود ، سایر قدرت های هوایی و زمینی آمریکا به کار نمی آید.

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکا در خلیج همیشه فارس گفت : دستگیری تفنگداران آمریکا ، اولین مواجهه ایران با نیروی دریایی آمریکا نبود که پس از اشغال عراق نیز بارها دریادارنی از آمریکا و انگلیس به دست رزمندگان اسلام دستگیر شده و چند کشتی آمریکایی نیز توقیف گردید.

سردار فدوی افزود: روزانه 97 شناور دریایی سپاه از مرزهای آبی کشور حراست می کنند و سند این اقتدار را آمریکایی ها که در مواجهه مستقیم با این توان نظامی قرار دارند درک می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین که حتی یک نفر شیعه در میان آن ها وجود ندارد وظیفه الهی ملت ایران است زیرا برای ما دفاع از مظلوم مهم است.

«امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.»

301

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود