Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:26:12 GMT

ارتش سوریه خود را مدیون شهید همدانی می داند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۷۷۲۰۷

ارتش سوریه خود را مدیون شهید همدانی می داند

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی فرجی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: استان همدان حدود 13 تا 14 شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است که هر کدام از اینها را نباید فراموش کرد.
وی با بیان اینکه همه مردم همدان به وجود این شهدای مدافع حرم و شهید حسین همدانی افتخار می کنند ادامه داد: شهید شمسی پور، ترابی کمال و مجتبی کرمی از شهدای مدافع حرم همدان هستند که همه ما در مقابل خانواده ها و فرزندان این شهدا و سایر شهدای مدافع حرم مسئول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گمنام ترین شهید مدافع حرم را شهید زارعی الوان نام برد و گفت: این شهید گرانقدر از قوی ترین نیروهای چریک در استان همدان بود.
وی از شهید محمد حسین بشیری به عنوان استاد اخلاق عنوان کرد و ادامه داد: این شهید عزیز بهترین استاد تخریب در سوریه بود.
سردار فرجی همه شهدای مدافع حرم استان همدان را از افراد خستگی ناپذیر و شجاع دانست و افزود: همه این شهدا تا آخرین قطره خون خود مقاومت کردند و هیچگاه عقب نشینی نکردند.
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع ) استان همدان با بیان اینکه مردمی شدن مقاومت در سوریه بسیاری از مشکلات را حل کرده است گفت: مردمی شدن این مقاومت ایده و فکر سردار شهید همدانی بود.
سردار فرجی ادامه داد: ارتش رژیم اسرائیل هیچ خاصیتی ندارد و بیشتر تجهیزات و ظواهر است و نمونه آن در یمن دیده می شود و در سوریه بیشتر آمریکا و اسرائیل می جنگند و تاکنون هیچ غلطی نتوانستند بکند.
وی با بیان اینکه ارتش سوریه به طور واقعی در مقابل ارتش منطقه ای می جنگد گفت: در مقابل سوریه تنها گروه تروریستی نیستند چرا که این همه موشک و گروه انتحاری نمی تواند تنها متعلق به گروه تروریستی داعش باشد بلکه آنها از سوی ارتش منطقه ای حمایت می شوند.
سردار فرجی ادامه داد: افسرهای سوریه ای با حقوق بسیار کمک می جنگند و بیشترین شهید را می دهند.
وی گفت: داعش در ابتدا از نظر روانی تسلط ایجاد کرد اما اکنون ارتش سوریه خوب کار می کنند و مشکلی نیست.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم استان همدان کمک های بسیاری به مقاومت سوریه داشتند گفت: تاکنون 34 محموله از استان همدان برای کمک به جبهه مقاومت ارسال شده است.
سردار فرجی با بیان اینکه مردم استان همدان به جوانان خود افتخار می کنند ادامه داد: ایران اسلامی در دفاع هیچ مشکلی ندارد و رژیم اسرائیل اکنون بی اهمیت و بی خاصیت شده است و بیشتر جنگ روانی راه انداخته است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشار دهنده: اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ایران قوی مدیون خون شهدا