Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر قطر در روسیه با بیان اینکه هجمه های اعراب علیه دوحه با هدف تغییر نظام حاکم در قطر انجام می شود، گفت: عربستان و امارات به دنبال روی کار آوردن یک حکومتِ دست نشانده سعودی در قطر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «فهد العطیه» سفیر قطر در روسیه در سخنانی از اقدامات کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات علیه دوحه به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: کشورهای عربی اقدام به تحریم قطر کرده اند. آنها همچنین قطر را از سه ناحیه زمینی، هوایی و دریایی محاصره کرده اند. این اقدامات، نقض قوانین بین المللی است.

این مقام قطری افزود: قطر تاکنون سعی کرده است تا در خصوص تحولات اخیر از خود واکنش تندی نشان ندهند. دوحه تاکنون بر لزوم حل و فصل بحران کنونی از طریق گفتگو و مذاکره تأکید داشته است.

العطیه افزود: بدون شک کشورهای عربی به دنبال تغییر نظام حاکم در قطر هستند. آنها به دنبال روی کار آوردن حکومتی هستند که دست نشانده سعودیها باشد.

وی همچنین گفت: قطر مواضع روسیه در قبال تحریم های کشورهای عربی را مثبت ارزیابی می کند و امیدوار است که مسکو از نفوذ خود در شورای امنیت سازمان ملل برای مقابله با این تحریم ها استفاده کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است