Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@12:07:21 GMT

تخریب 210 شیره کش‌خانه در کرج

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۷۷۹۴۷

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی شدن باند توزیع و فروش مواد مخدر معروف به باند "افعی مرداب" و دستگیری 12 نفر در این رابطه خبر داد.

کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرزدر تشریح این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ماموران انتظامی در منطقه "خط چهارحصار" طی سه عملیات منسجم موفق به تخریب 210 باب شیره کش خانه و پاتوق مربوط به فروشندگان مواد مخدر شدند و 115 بنا که محل تجمع معتادان بود نیز پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همزمان با پاکسازی منطقه "خط چهار حصار" که زمانی محل تجمع فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهربود، برخی از اعضای باندهای توزیع مواد مخدر دستگیر و تعدادی نیز متواری شدند ومعتادان کارتن خواب که دیگر منبعی برای تامین مواد خود نداشتند از این منطقه نقل مکان کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به منظور عدم بازگشت منطقه پاکسازی شده "خط چهار حصار" به وضعیت اولیه، این محل به صورت مستمر تحت نظارت و کنترل پلیس بود تا اینکه ماموران طی پایش دقیق اطلاعاتیِ، از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به باند "افعی مرداب" در این مکان مطلع شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: اعضای باند مذکوربا جانمایی دره ای به نام دره "قمار بازها" این مکان را به محلی برای فروش مواد مخدر تبدیل کرده بودند.

سردار کامرانی صالح گفت: با توجه به اهمیت موضوع؛ رصد فعالیت اعضای باند در دستور کار قرار گرفت و پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی، 10 معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و چهار نفر از اعضای باند توزیع و فروش مواد مخدر "افعی مرداب" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرزعنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، هشت نفر دیگر از اعضای باند در دو عملیات جداگانه در "سرآسیاب ملارد" دستگیر و دو دستگاه خودرو پژو 405 و زانتیا که در حمل مواد مخدر مورد استفاده بود، توقیف شد.

وی گفت: دراین عملیات مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه کشف شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند

سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: خواهش می کنم زوار خانه خدا مواد مخدر سنتی یا صنعتی همراه نداشته باشند.

دریافت 7 MB

به گزارش مشرق، سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: طبق ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر، در صورت کشف مواد مخدر از زائر، آن فرد در مرحله اول یک تا ۵ سال و در مرحله دوم ۵ تا ۱۵ سال ممنوع‌الخروج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!