Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک برروی آنها بخوانید: ۱۵ مکان ممنوعه جهان که شما اجازه ورود به آن‌ها را ندارید! + تصاویر آیا جنگ قدرت در عربستان سعودی با برکناری محمد بن نایف از ولیعهدی به پایان رسیده است؟ نیویورک تایمز: لحن دبیرکل سازمان ملل درباره برنامه موشکی ایران نرم شده است درگیری در مراسم بیعت با محمد بن سلمان! هاآرتص: نگرانی مشترک اردن و اسراییل از حضور نیروهای سپاه پاسداران در مرزهای خود «غار خفاش»، پارکینگ زیرزمینی خودرو‌های لوکس میلیون دلاری+ تصاویر دیوار چین چگونه تعمیر می‌شود؟+ تصاویر محمد بن سلمان؛ جوانی که در دو قدمی رسیدن به تخت پادشاهی سعودی است خوش خدمتی جدید منافقین به آمریکا با انتشار گزارش‌هایی خیالی از برنامه موشکی ایران محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شد + متن حکم پادشاه ادعای ائتلاف آمریکایی در خصوص ساقط کردن پهپاد سوری ساخت ایران! محمد بن سلمان به پای ولیعهد سابق سعودی افتاد!+ عکس و فیلم پای یک ایرانی هم به تحقیقات اف‌بی‌آی درباره ارتباط تیم ترامپ با روسیه باز شد! ۵ کشور ثروتمندی که امکان فرود هواپیما در آن‌ها وجود ندارد! + تصاویر اولین قربانیان ایرانی حادثه آتش‌سوزی در برج گرنفل لندن شناسایی شدند+ عکس هلاکت 50 داعشی تنها با اصابت یک موشک سپاه واکنش نتانیاهو به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه چه بود؟ هلاکت یک سرکرده اصلی داعش در حملات سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در سوریه اسپوتنیک در واکنش به حملات موشکی سپاه: سیلی را داعش خورد تا صدایش را دیگران بشنوند بازتاب بین المللی حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در دیرالزور+ عکس نخستین ضیافت افطار کاخ سفید را کدام رئیس‌جمهور آمریکا برگزار کرد؟ معجزه مرد انگلیسی در «روز پدر»+ تصاویر مک‌کین پس از دیدار با «ربع پهلوی»، خواستار تغییر نظام سیاسی در ایران شد آبروریزی 5 سرباز انگلیسی در مراسم رژه جشن تولد ملکه+ تصاویر حقایقی جالب درباره خانواده ملانیا ترامپ که نمی‌دانستید+ تصاویر ترامپ جایزه بهترین معلم سال را به یک «دگرباش» داد! راهکارهای رهبر کره شمالی برای فرار از ترور رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: ایران ما را در آبراهه های بین المللی آزار می دهد اردوغان: تهران به دنبال توسعه طلبی فارسی و فرقه ای در خاورمیانه است! انتشار اسناد دخالت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد پس از ۶۴ سال+ تصاویر انتهای پیام /.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ علی رزمجو بعد از ظهر چهار شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن ۲۲ بهمن بوشهر با بیان اینکه مبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه در آیات قرآن کریم دارد گفت: فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصول و اعتقادات الهی ترسیم شده است و با به کارگیری عقل، خرد و توانمندی‌های فردی و سازمانی در راه حق حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به تکثیر اعتقادات آزادی‌خواهانه‌ای که از انقلاب اسلامی در دنیا نشأت گرفته است افزود: ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و بیداری آزادی‌خواهان جهان در راستای حمایت این ملت مظلوم همگی نشأت گرفته از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه رژیم غاصب صهیونیستی را گیر افتاده در باتلاقی عمیق خواند و تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین، ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در هدف قرار دادن اهداف نظامی و اعتراضات داخلی این رژیم کودک کش را در باتلاقی عمیق فرو برده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: موفقیت‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تجلی‌گاه عشق به خدا، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی است

در پایان این مراسم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از مربیان و هادیان نمونه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6094443

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست