Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- مواضع شخصیت ها و مسئولین شهرستان های استان تهران، بر مبارزه با استکبار جهانی و اشغال گری تا پیروزی نهایی تاکید کردند.

خبرگزاری مهرt گروه استان ها- وحید محمدی یکتا: شهرستان های مختلف استان تهران، شاهد حضور پرشور مردم و مسئولین و شخصیت های مختلف در رده های گوناگون ملی، استانی و شهرستانی بودند.

ملت ایران دشمن شناس هستند

آیت‌الله جوادی آملی، مرجع عالی‌قدر جهان تشیع در حاشیه شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان مشترک گرچه به نام آمریکا، اسرائیل و داعش هستند اما آل سعود و برخی کشورهای دیگر هم جزو یاران آن‌ها هستند و ملت مسلمان و غیور ایران اسلامی، بلکه جهان اسلام، باید دشمن‌شناس بوده و از برکت قرآن و عترت، عدل را احیاء کرده و ظلم را از بین ببرند، تا گوش‌های آن‌هایی که با استکبارها همکاری می‌کنند، بشنود و بیدار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش، گفت: حق‌شناسی از ایران مقتدر اسلامی و این فرزندان دارم، این قدرت اسلامی است که توانست این تروریسم را از بین برده و با موشک قدرت خود را نشان دهد.

ظلم و جنایت هرگز پایدار نیست

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، با سابقه ترین امام جمعه کشور، نیز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ورامین، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اشغال گران قدس به خوبی متوجه شدند که به پایان عمر اشغال گری خود نزدیک می شوند و به همین دلیل ترس و وحشت تمام وجود آن ها را فرا گرفته است.

وی گفت: ظلم و جنایت هرگز برقرار و پایدار نخواهد ماند و در نهایت محکوم به شکست است، رژیمی که به پشتوانه روزگویان جهان در صدد بیرون راندن یک ملت مظلوم از سرزمین خود را دارد، باید بداند که مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی، این جنایات را تاب نمی آورند.

ملت ایران همواره در دفاع از فلسطین حاضر هستند

دریادار، علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان ورامین با بیان این که در هر صحنه ای که خداوند تکالیفی بر عهده ما گذاشته است، حاضر بوده ایم، گفت: ملت ما در همه صحنه ها، اعم از صحنه دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومین جهان، حضور داشته و خواهند داشت.

وی افزود: امروز جمعیت ما بیش از ۲ برابر شده و با شکوه تر به دفاع از تکلیف دفاع از مظلوم می پردازیم، زمانی که این تکالیف را انجام می دهیم، خداوند متعال به وعده خود عمل می کند، نشانه یکی از تکالیفی که بر عهده ما بوده و در سخت ترین شرایط به آن عمل کردیم، این شهدایی است که در اقصی نقاط کشور تشییع می شوند.

امام اجازه نداد مساله فلسطین فراموش شود

حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی، امام جمعه ری نیز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار مهر گفت: امام خمینی(ره) با بینش الهی خود و نامگذاری روز قدس، اجازه نداد که ظلم و ستم اشغال گران به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: امروز مساله فلسطین، نماد وحدت مسلمین جهان است و تمامی آزادیخواهان، چه شیعه و چه سنی حول این محور اتحاد داشته و در برابر زورگویی های جهانی ایستاده اند.

حرکت امام و رهبری مبتنی بر نهضت عاشورا است

رییس ستاد روز جهانی قدس استان تهران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ملت ایران همواره با عزت و سربلندی از مظلومین جهان دفاع کرده و خواهند کرد، امروز این جمعیت کثیر آمدند تا پیام مبارزه طلبی ملت ایران در برابر ظالمان و مستکران را فریاد کنند و این راه نورانی تا زمان محو کامل اسرائیل از صحنه روزگار ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی گفت: مردم ایران هرگز در برابر ظلم و ستم هایی که به مسلمین و یا هر انسان دیگر، فارغ از مذهب وی روا داشته شود، ساکت نخواهد بود و این بینش را از بنیان گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و مبتنی بر نهضت عاشورا کسب کرده ایم.

هدف ما نابودی غده سرطانی اسرائیل است

فرماندار پردیس نیز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان به خبرنگار مهر گفت: هدف ما نابودی ظلم و ستمی است که امروز بر مظلومان عالم روا داشته می شود و امروز صهیونیست ها در ظلم و جور، پیش قدم هستند و لذا ملت ایران هدفی جز نابودی این غده سرطانی نخواهد داشت.

مرتضی حیدری با اشاره به حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش، اضافه کرد: این عملیات، موجب هلاکت ۱۷۰ نفر از عناصر داعش و به ویژه فرماندهان این گروهک شد و پیام واضحی برای حامیان آن ها ارسال کرد.

امام(ره) علم مبارزه با ظلم و ستم اسرائیل را بر افراشت

خطیب نماز جمعه فیروزکوه نیز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امام(ره) علم مبارزه با ظلم و ستم اسرائیل را بر افراشت و اکنون مقام معظم رهبری این مسیر را ادامه داده و تمام ملت مستضعف و آزادیخواهان جهان حول این رهبر عالی قدر گرد آمده اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله اسماعیلی گفت: امروز مبارزه با اسرائیل به برکت اقدام ابتکاری امام(ره) جهانی شده و فریاد «مرگ بر اسرائیل» ، حداقل سالی یک بار از اقصی نقاط دنیا شنیده می شود.

دشمنان درصدد تضعیف ارزش های انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صفایی نیز به خبرنگار مهر گفت: روز جهانی قدس، روز اثبات حقانیت مسلمان در برابر اهداف خصمانه دشمنان است.

امام جمعه گلستان گفت: امروز داعش، غاصبان و مستکبران در صدد تضعیف ارزش های انقلاب اسلامی هستند اما هرگز موفق نخواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

کد خبر 6089332 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است