Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-‌نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ‌ایران نشان داد که اگر بخواهد و اراده کند می‌تواند موشک را به قلب اسراییل پرتاب کند.


آیت الله طباطبایی نژاد امروز در نماز جمعه اصفهان ‌اظهار کرد: علت اینکه امام و مراجع ما با صهیونیسم مخالف هستند به این جهت نیست که تنها مسجد اقصی محل عروج پیامبر(ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که باید مساجد و میراث‌های فرهنگی اسلامی حفظ شود اما علت اصلی این مخالفت این است که امام درک کرد که انگلیس و آمریکا دلشان به حال یهودی نسوخته است، بلکه به دنبال پایگاهی هستند برای از بین بردن کشورهای اسلامی چون ایران، لبنان، عراق، عربستان، یمن و ... تا بتوانند یک ناوگان جنگی زمینی در منطقه داشته باشند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه اسرائیل غده سرطانی است، ادامه داد: آنها آمده‌اند تا در همه کشور‌های اسلامی ریشه بدوانند. ما باید به عنوان ایرانی برای ایران‌ و به عنوان یک مسلمان برای اسلام بجنگیم. این جنگ، جنگ عبری و عربی نیست بلکه جنگ خودمان است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه مسئله قدس نماد حق و باطل در جنگ است، افزود: در این جنگ حق همان فلسطین و باطل همان اسراییلی‌ها هستند. همانگونه که در طول تاریخ فرعون و موسی، نمرود و ابراهیم و ... در مقابل هم بوده‌اند و هر کدام سست شوند، شکست خواهند خورد، اگر ما هم ضعیف عمل کنیم خیلی راحت شکست خواهیم خورد.

وی ادامه داد: ما تا کنون خوب و قوی عمل کردیم، اگر در اوایل جنگ موشک هم نداشتیم، امروز با دقت بالا توانستیم چندین موشک را به هدف بزنیم. نکته آنجاست که اگر یکی از این موشک‌ها به خطا می‌رفت، ایران متهم به حمایت از تروریسم می‌شد، موشک داشتن آنقدرها مهم نیست بلکه این دقت و درستی در پرتاب آن است که افتخار و عزتی حقیقی است.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: ما با این اقدام نشان دادیم که اختیار ما دست هیچکس نیست و خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم. ما نشان دادیم که اگر بخواهیم و اراده کنیم می‌توانیم موشک را به قلب اسراییل پرتاب کنیم. ما موشک‌هایی داریم که مسافت 2000 کیلومتری را طی می‌کند. اما باید توجه داشت که با تدبیر و فکر و فرمان رهبری و هماهنگی مسئولان این کار را می‌کنیم و بی دلیل برای قدرت طلبی هرگز این کار را نمی‌کنیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟

دستیار سابق مورینیو بعد از گرویدن به دین اسلام عضوی از یک خانواده ایرانی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

ژوزه مورایس مسلمان شد + فیلم

 

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود‌.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلیت دین اسلام برای او توضیح داده شد‌. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دو ماهه یک وکیل کارهای مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد.

این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است. گویا در این مدت کارهای مراسم  ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری شب گذشته بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی است.

 به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار ایشان فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات ایشان را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • حادثه‌ای که زندگی ژوزه را تغییر داد؛ مورایس چگونه مسلمان شد
  • جزئیات یک تصمیم پرسروصدا؛ ژوزه مورایس چگونه مسلمان شد؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • غافلگیری بزرگ باشگاه سپاهان؛ مورایس چطور مسلمان شد؟ | یک حادثه و یک نفر!
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد