Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه پلیس راهور ناجا، برابر اطلاعات دریافتی در محور هراز(محدوده آمل)، محور فیروزکوه(محدوده سوادکوه) بارش پراکنده باران و محور کندوان (محدوده هزار چم تا سیاه بیشه) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.
بنابراین گزارش، همچنین جنوب به شمال محور کرج - چالوس(محدوده بیلقان تا پورکان) نیز دارای ترافیک نیمه سنگین می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.
پلیس راهور نیروی انتظامی همچنین اعلام کرد، در آزادراه قم به تهران از 29 فروردین تا 20 شهریور ماه سال جاری از محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از ایام تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک تنها در یک خط، در حال انجام است.
بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، محور کرج - چالوس از روز یکم اردیبهشت تا بیستم شهریور ماه سال جاری محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا ادامه می یابد.
در این گزارش آمده است؛ در محور آزادراه رشت - قزوین نیز از روز 16 اردیبهشت تا 20 شهریور ماه از ساعت 8 تا 18 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 تا 14 روز چهارشنبه هر هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط در حال اجرا است.
بنابر اعلام پلیس راهور ناجا همچنین آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا 30 حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره)) از روز 16 اردیبهشت تا 31 مردادماه 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هرهفته از ساعت 8 تا 18 روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور درحال انجام است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند.
براساس این گزارش، محور بوئین زهرا - اشتهارد حد فاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد - ماهدشت حد فاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت - کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 از روز 16 خرداد تا بیستم شهریور ماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 تا 17به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
پلیس راهور ناجا در ادامه اعلام کرد، محور دیزین -شمشک کیلومتر صفر تا 21 از روز 27 خرداد تا 30 آبان روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 7 تا 18 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می باشد.
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
اجتمام (1)** 7029**1429تنظیم: فرهاد شرف پور**خبرنگار:محسن طاهرزاده
برای آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است