Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،روزنامه پیروزی بعنوان باسابقه ترین روزنامه طرفداریدر نظر دارد همه ساله مراسمی را در پایان فصل برگزار کند. اولین مراسم با قهرمانی پرسپولیس و رونمایی از لوگوی جدید روزنامه همراه شد. به همین منظور شب گذشته ضیافتی با حضور مسوولان باشگاه،پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس،هواداران و اهالی رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهمانان حاضر پس از صرف افطار در رستوران آبگینه، دور هم جمع شدند و مراسم با پخش سرود جمهموری اسلامی و تلاوت آیات قرآن آغاز شد. مهدی حدادپور نویسنده روزنامه پیروزی اجرای مراسم را برعهده داشت و در ابتدا مهدی بگلری، صاحب امتیاز روزنامه پیروزی به ایراد سخنرانی پرداخت. بگلری ضمن اشاره بر لزوم حمایت یک رسانه هواداری تاکید داشت: سعی کردیم با رویکردی جدید و امکانات و برنامه های ویژه بعنوان حامی در خدمت تیم محبوب پرسپولیس باشیم. ما اخبار و حقایق را منتشر می کنیم و شاید بعضا حقایق تلخ خوشایند خیلی ها نباشد.

در ادامه از تلاش های دکتر طاهری با حضور پیشکسوتان تقدیر شد و سرپرست باشگاه پرسپولیس هم طی سخنانی درباره نقش رسانه ها در ورزش کشور مواردی را مطرح کرد.طاهری از حمایت های روزنامه پیروزی و رسانه ها تشکر و افزود:رسانه ها می توانند یکی از عوامل موفقیت تیم های ورزشی کشور باشند.

طاهری تاکید کرد: رسانه ها با انتشار اخبار مثبت و دلگرم کننده به هواداران انرژی داده و این انرزی مثبت از طریق هواداران به تیم منتقل شود.

در آیتم بعدی از علی پروین و برانکو تقدیر بعمل آمد. بزرگانی چون حمید جاسمیان، جعفر کاشانی، محمد زادمهر، ضیا عربشاهی، افشین پیروانی،ناصر محمدخانی،مهرداد میناوند، مرتضی کرمانی مقدم، محمد برزگر، بهزاد داداش زاده و ...از جمله پیشکسوتان حاضر در مراسم بودند که در مراسم نقدیر از پروین و برانکو به اتفاق طاهری شرکت داشتند. دستیاران برانکو و ترکاشوند،معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس نیز در این مراسم حضور داشتند.

مراسم تقدیر از موسی سلامت،هوادار جانباز قطع نخاعی پرسپولیس و همچنین شیرین عربشاهی،شاعره پرسپولیسی نیز برگزاری شد. مریم حیدرزاده، شاعر پرسپولیسی نیز به قرائت اشعاری پرداخت و در ادامه نیز به مناسبت زادروز هادی نوروزی، مراسم تولد کاپیتان فقید پرسپولیس با حضور همسر و فرندانش،هادی و هانا برگزار شد.یادگار هادی نوروزی به نیابت از پدر کیک تولدش را برید و پیشکسوتانی چون میناوند،کرمانی مقدم،داداش زاده و برزگر نیز در کنار وی حاضر بودند.

تقدیر از درگذشتگان پرسپولیس از دیگر آیتم های مراسم بود که بر اساس آن از خانواده همایون بهزادی،مهرداد اولادی، مجید سبزی،هادی نوروزی و با اهدا لوحی تقدیر و قدردانی شد.

در پایان مراسم نیز پرسنل روزنامه پیروزی دور هم جمع شدند و با دعوت از پیشکسوتان عکسی به یادگار گرفتند. گفتنی است مشوقین پرسپولیس،اعضای کمیته مجازی و هواداران نیز از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و رسانه، مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان در شرکت نیشکر امیرکبیر برگزار شد.

دبیر جشنواره شکرستان گفت: در این جشنواره از بیش از ۱۵ استان کشور ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

ولید آلبوناصر افزود: این آثار در بخش‌های ادبی، قصه گویی، بوم سبز، شهد رسانه و قاب سبز بوده است.

وی ادامه داد: فراخوان چهارمین جشنواره شکرستان بزودی اعلام و این جشنواره با شروع برداشت نیشکر آغاز و تا پایان برداشت ادامه خواهد شد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره شکرستان تقدیر شد .

 

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد